sivtop

Jedo barnevogn - nogle der kender mærket?

6 indlæg i dette emne

Vi kigger lidt på barnevogn pt, er forelsket i Emmaljunga big star supreme, men ikke afvisende overfor andre endnu ;)

I vores luren på nettet, faldt vi over Jedo Clara, den koster omkring de 5000, har langt liggemål og så kan man købe klapvognsdel til... Så du har en barnevogn og klapvogn, uden at det er en decideret kombivogn.

Men hvordan er kvaliteten? Tænker lidt om de der totalt smarte drejehjul foran, efter lidt tid vil klapre og flakke når man går osv? Om den hurtigt bliver løs i stel og alt sådan noget... Hm ja, det er godt nok svært synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kender jeg ikke mærket men de drejehjul er fantastiske! Kunne aldrig finde på at købe en vogn uden dem, alt for besværligt hvis man først har prøvet det andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede at køre med en i ønskebørn som havde de drejehjul, og den kørte som en drøm.. husker ikke mærket. Men det jeg tænker mest på, er om de bliver ved at køre så godt? Mindes en klapvogn jeg har haft, som efter noget tid "hostede og hakkede" i de hjul ;)

Vi må vist til Århus og kigge og røre lidt :) men hvis nogen kender mærket, så sig endelig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede at køre med en i ønskebørn som havde de drejehjul, og den kørte som en drøm.. husker ikke mærket. Men det jeg tænker mest på, er om de bliver ved at køre så godt? Mindes en klapvogn jeg har haft, som efter noget tid "hostede og hakkede" i de hjul ;)

Vi må vist til Århus og kigge og røre lidt :) men hvis nogen kender mærket, så sig endelig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil egentlig bare sige, at manden og jeg efter en forhåbentlig vellykket MDscanning i morgen, tager en tur til århus og kigger og rører v Jedo Clara barnevognen ;) kan evt opdatere om den virker fin, hvis andre tænker på dem osse... Jeg har altså forelsket mig lidt I den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.Jeg har brugt en Jedo Kombivogn til mine 2 første børn, og vi har været så glade for den,at vi har købt en Jedo Clara til vores efternøler.

Jeg har tidligere arbejde i en babybutik i mange år, og kan kun være positiv over Jedo. Vi har købt vores Jedo Clara hos Klappekage.dk På tilbud. Og alt er gået rigtig godt, VI købte den i butikken og fik en Super god service,men man kan også købe det over hjemmesiden. Vi fik regnslag og myggenet med gratis :-) Men det vigtigste er, at de havde styr på det hele. Vi købte også nogle super madrasser som er special lavet til både liften og barnevognen. Det er madrasser med sølv i. Støvmider kan ikke leve i disse madrasser :-) SUPER SMART.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER