baby_nr_3

Stokke Newborn indsats - erfaringer?

6 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Jeg har fået muligheden for at købe en ny Stokke Newborn Indsats til den klassiske Tripp Trapp stol for lidt over 500 kr. Og selv om prisen er god, så tænker jeg stadig det er mange penge, hvis man nu ikke får den brugt.

Derfor: Jer der har eller har haft en - hvad er jeres erfaringer - er den pengene værd? Har I været glade for den - og har jeres børn haft lyst til at sidde i den overhovedet?

Hvor længe kunne I bruge den?

Hvad med montering - kan den bruges på ældre Tripp Trapp stole (6 år gammel) og er den nem at tage af/på?

Håber I kan hjælpe med et hurtigt svar, da jeg nok kun har til i morgen/overmorgen til at beslutte mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også købt en til 500kr. og glæder mig til at tage den i brug.

Den passer på stole fra maj 2003 og frem. Dvs den kan godt sidde på de gamle stole, men sikkerhedstapperne bliver ikke udløst.

Jeg kan godt nok ikke komme med erfaringer endnu, men herhjemme kommer den til at afløse følgende:

- baby ligger på dynen på bordet imens vi spiser

- baby sidder i skråstol på bordet imens vi spiser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt en til 500kr. og glæder mig til at tage den i brug.

Den passer på stole fra maj 2003 og frem. Dvs den kan godt sidde på de gamle stole, men sikkerhedstapperne bliver ikke udløst.

Jeg kan godt nok ikke komme med erfaringer endnu, men herhjemme kommer den til at afløse følgende:

- baby ligger på dynen på bordet imens vi spiser

- baby sidder i skråstol på bordet imens vi spiser

Det er også lidt det jeg tænker den skal afløse. Det var lidt nemmere med de første, men med 4 personer om spisebordet, så er der altså ikke så meget plads tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også lidt det jeg tænker den skal afløse. Det var lidt nemmere med de første, men med 4 personer om spisebordet, så er der altså ikke så meget plads tilbage.

Præcis det er nemlig også problemet her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en og bare været super glade for den... Silje elskede at sidde med ved bordet. Tror vi brugte den fra hun var 6-8 uger til 5 måneder.. Derefter var hun for lang. Vi brugte den til en ny triptrap så kan ikke svare på det spørgsmål..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en, og vi bruger den meget... Jeg bruger den når han skal have grød til middag og aftensmad, og så sidder han også i den når vi andre spiser aftensmad, fremfor at sidde i skråstolen på bordet... og så følger der sådan en bøjle med, så man kan hænge et stykke legetøj for næsen af ham, og han elsker at sidde og pille ved legetøjet.. så her er den et hit og jeg er rigtig glad for vi har den.

Den var let at sætte på, så tror den er lige så let af igen.. den skal bare ned over stoleryggen, så er der en markering på hver side som skal være grøn, for at den er ordentlig på plads. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER