MumiMor

Ver de terre flyverdragt

5 indlæg i dette emne

Nogen der har erfaring med VdT flyverdragterne? Er de virkelig så gode? Er ret vild med det enkle og klassiske design.

Overvejer at købe en på udsalg til næste vinter - har hørt at de er lidt små i det, så tænker at jeg roligt ville kunne købe str 1,5 år/86 til lillefisen, som er fra november.

Eller tror I det er for risikabelt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo ingen erfaring selv, men jeg ved at pigerne inde på Petit Podium er meget begrejstrede over flyverdragterne derfra og har vidst også lavet nogle guides om flyverdragter. Du kan evt se på deres platform?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok ikke turde købe en flyverdragt så tidligt. Det er jo ikke til at vide hvilken størrelse, heller ikke hvilken kropsform de har om et år.

Men er helt vild med mærket. Har slet ikke set de laver flyverdragter, men Leo har regntøjet. Det holder helt tæt og faktisk siger de i vuggestuen at det er det eneste der gør det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok ikke turde købe en flyverdragt så tidligt. Det er jo ikke til at vide hvilken størrelse, heller ikke hvilken kropsform de har om et år.

Men er helt vild med mærket. Har slet ikke set de laver flyverdragter, men Leo har regntøjet. Det holder helt tæt og faktisk siger de i vuggestuen at det er det eneste der gør det....

Jeg har også hørt fra pædagoger at det er det mærke, der holder bedst tæt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo ingen erfaring selv, men jeg ved at pigerne inde på Petit Podium er meget begrejstrede over flyverdragterne derfra og har vidst også lavet nogle guides om flyverdragter. Du kan evt se på deres platform?

Tak for tippet! Fede blogs :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER