Susanne

Til Jer der skal købe barnevogn

7 indlæg i dette emne

Har lige fået Annas møbler fra Tøjbamsen.dk og der var et katalog med, som jeg da lige skulle bladre igennem. Jeg faldt over et nyt dansk barnevognsmærke, der pt. bliver solgt til introduktionspris - de ligner den perfekte kombinatione af Odder og Emmaljunga (fuldt understøttet kasse, aluminiumsstel og Emmaljunga-kasse/kaleche-design).

Hvis jeg havde kendt til dem da jeg skulle købe barnevogn (hvis de altså fandtes dengang), så havde jeg helt sikkert købt sådan en! 3-4.000 kr. for en spritny barnevogn inkl. lift og pusletaske - DET er billigt! :o

Nu har jeg selvfølgelig ikke haft den mellem hænderne, men det er da værd at undersøge, så tippet er hermed givet videre (LINK) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu bliver jeg lige nødt til at spørge om hvilke fysiske butikker der forhandler denne barnevogn? For tænker lidt man jo ikke bare køber en barnevogn på nettet uden at have set den IRL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg lige nødt til at spørge om hvilke fysiske butikker der forhandler denne barnevogn? For tænker lidt man jo ikke bare køber en barnevogn på nettet uden at have set den IRL :)

Det er ikke sikkert der findes fysiske forhandlere endnu - ved det ikke. Men du har altid 30 dage fuld returret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøjbamsen har da selv en fysisk butik?

Mon ikke man kan se den der :)

Deres fysiske butik er i Århus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøjbamsen har da selv en fysisk butik?

Mon ikke man kan se den der :)

Deres fysiske butik er i Århus..

Sejt, det vidste jeg slet ikke! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Hvilken vogn taler vi om? Hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har for et par uger siden bestilt en barnevogn hos "Tøjbamsen" :)

Mærket på vores kendte vi heller ikke, det er Jedo, og så modellen med svingbare forhjul, der hedder clara. Total lækker vogn, og man får virkelig meget for pengene... Og super service i butikken. Vi valgte nemlig osse at køre derop og lige se og røre... Elsker vognen allerede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER