Mor til K+M+?

pregnancy ticker

7 indlæg i dette emne

Hvordan får man sådan en lagt ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen StineMR, nu lykkes det mig endelig.

nu har jeg oz en fin ticker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den som er på min profil fås ved at klikke på "make a pregnancy ticker" som er linket under tickeren. Derefter åbner et nyt vindue hvor du skal vælge undermenuen "far along"

Her skal du skrive din terminsdato og så trykke "calculate" så kommer siden med termin og graviditetsforløb frem.

Helt ovre i højre side af skærmen står der med blåt "get the code" den skal du trykke på.

På den side du kommer frem til kan du se 3 forskellige versioner af tickeren. Nu skal du vælge hvor mange pixel du vil have tickeren i. Under den ticker du har valgt er der en firkantet boks med en HTML kode, den skal du kopiere.

Så skal du tilbage på din profil på babyklar, ind under "rediger min profil", vælge undermenuen "skift signatur" og indsætte den kode som du kopierede.

Jeg håber at jeg har fået gjort mig forståelig :) Jeg er selv en klaphat til elektronik <_<

Jeg har gjort som du skriver, men min virker ikke???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har gjort som du skriver, men min virker ikke???

Der kommet nogle valgmuligheder op under hver ticker, prøv at vælge den nederste, den der hedder BB code. Tag en kopi og sæt den ind i dine signaturer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommet nogle valgmuligheder op under hver ticker, prøv at vælge den nederste, den der hedder BB code. Tag en kopi og sæt den ind i dine signaturer.

Tak for hjælpen. Troede jeg skulle bruge HTML'en. Dette hjalp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER