Fru-Nielsen

Den morgenkåbe der..

16 indlæg i dette emne

Synes ikke jeg kan finde en "hvad-skal du-medbringe-til-fødslen-liste" uden at der står morgenkåbe.. Jeg kan egentlig nok godt se fidusen i at have sådan en med, men jeg ejer altså ikke en, og jeg er ikke umiddelbart klar på at styrte ud og købe en.

Så kom lige med nogle morgenkåbe med/ikke med erfaringer, tak :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke en morgenkåbe med og synes på ingen måde jeg manglede en heller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg tænkte også så meget på det inden, men undlod at tage en med. Jeg havde slet slet ikke brug for den! Havde bare afslapningsbukser og ellers normalt tøj på... Ville ikke ane, hvornår jeg skulle have haft den på!

Den kan du roligt lade vær med at købe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke morgenkåbe med.. Elsker ellers min morgenkåbe, men kan slet ikke se hvad jeg skulle bruge den til.. Havde skjorte og jogginbukser på :) (hospitalsskjorte)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en morgenkåbe ved min første fødsel fordi det stod på alle de der lister og så troede jeg jo at man ikke kunne leve uden :D

Jeg har så ikke brugt den siden og kunne sagtens undvære den ved min anden fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig manglet en morgen kåbe

Det ha også bare været jogging bukser og hospitals skjorte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke morgenkåbe med og klarede mig fint en uge på hospital uden på noget tidspunkt at tænke at "bare jeg havde haft en morgenkåbe". Jeg gik rundt i mine egne bukser suppleret med en hospitalsskjorte og så rædselsfuld ud sammen med alle de andre efter-fødslels-medtagede indlagte, og det ragede mig :wacko

De der hospitalsskjorter i øvrigt så store, at de nærmest sagtens kan gøre det for en kjole, hvis det er det, man vil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke morgenkåbe med og klarede mig fint en uge på hospital uden på noget tidspunkt at tænke at "bare jeg havde haft en morgenkåbe". Jeg gik rundt i mine egne bukser suppleret med en hospitalsskjorte og så rædselsfuld ud sammen med alle de andre efter-fødslels-medtagede indlagte, og det ragede mig :wacko

De der hospitalsskjorter i øvrigt så store, at de nærmest sagtens kan gøre det for en kjole, hvis det er det, man vil ;)

Smart, så et lille bælte og høje stilletter og så er man klar! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super piger! :glad Så vil jeg ikke spekulere mere over den morgenkåbe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super piger! :glad Så vil jeg ikke spekulere mere over den morgenkåbe :P

Lad du trygt være med det ;) Det går jo stærkt, hvis du selv føder og der ikke er komplikationer :) Fra Melissa blev født og til jeg var fuldt påklædt (og i eget tøj igen) gik der 3-3½ time :) Vi skulle over på patienthotellet, så resten af aftenen var jeg i det samme tøj, som jeg ankom til sygehuset i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart, så et lille bælte og høje stilletter og så er man klar! :D

Oh yes. Det er på barselsafsnittet, man finder de true hotties ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes. Det er på barselsafsnittet, man finder de true hotties ;)

Da jeg fik min ældste søn der lå jeg på stue ved siden af en der HVER dag gik rundt med perfekt hår tøj og makeup ;) men det var altså også kun hende der så sån ud og flere vendte sig måbende efter hende for hun lignede overhovedet ikke os andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig de andre - drop den sk*** morgenkåbe :D Jeg havde en med, og brugte den ikke. Ammebh'er, eget toiletpapir og mere en ét ekstra par af egne trusser behøvede jeg heller ikke (altså med på selve sygehuset - hvis man skal på patienthotel eller være indlagt i flere dage, så er det selvfølgelig skønnest at have rene trusser med til det ;)). Tilgengæld var bukser, der ikke strammede nogle steder et MEGA must. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer med i koret, jeg havde min med.... og lå på sygehuset i 5 dage, og jeg havde den ikke engang ude af tasken... så ja drop den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt bruger jeg ikke morgenkåbe, men gjorde det inde på sygehuset efter jeg havde været i bad.

Der lånte jeg bare en af deres derinde.

Så nej du behøver langt fra at styre ud og købe en. Medmindre du selv føler behov for det og ved du kommer til at bruge den derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hoppede i ammevenlige kjoler og graviditets strømpebukser efter fødslen og havde på de dage vi var på patienthotellet :) Ingen hospitals skjorte eller morgenkåbe til mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER