Solvej99

Alternativ til slik og popcorn, når man skal i bio?

12 indlæg i dette emne

Skal i biografen i aften og nu hvor jeg er godt i gang med mit vægttab, vil jeg helst undgå slik og popcorn. Men hvad kunne jeg tage med i stedet for?

Jeg kan ikke lide nødder <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Peberfrugt i skiver det brugte jeg som snoller da jeg var på kur

Gullerødder knaser nok for meget og er vel egentligt også kedelige i længden

Måske tørret frugt hvis man er til det ( det

er vel egentligt ikke super sundt )

Ellers kan man selv poppe popcorn i gryde med minimal fedststof

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vindruer, frugt skåret i bidder i en plastpose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er fedt, at du søger et alternativ, men popcorn er vist ikke den værste synder :unsure Det mener jeg i hvert fald ikke, hvis man kan undgå for meget salt ;) Jeg skal selv i biografen i næste uge og der har jeg givet mig selv lov til popcorn ;) Derudover kunne agurkestave måske være et alternativ? Clementiner? Appelsin? Gulerødder i stænger larmer ikke helt på samme måde som en hel gulerod :) Eller måske lidt avokado (hvorfor kan jeg pludselig ikke stave til det, synes det set forkert ud :rolleyes) Hvad med majssnacks? Dem med lidt chilismag? Ej.. Dem ved jeg heller ikke om de er sunde :/

Vil da følge med, der kommer garanteret nogle gode forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ladet mig fortælle, at frosne vindruer smager og har konsistens som vingummier :) Ved det dog ikke, da jeg ikke kan lide vindruer - men det lyder smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer bare at købe sukkerfrit slik ;) De fleste biografer har faktisk efterhånden et fint udvalg!

Ellers er nellie dellies gode :)

Ellers plejer jeg at købe sukkerfrie bolsjer og tyggegummi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gajoler er sukkerfri og du kan spise en hel pakke uden at få dårlig samvittighed, jeg elsker selv den gule pakke og så de "nye" med frugtsmag. Derudover har Lakerol lavet dem der hedder yop/yup (eller sådan noget) - det er en syrlig vingymmi som jeg personlig er helt VILD med.

Et enkelt stykke mørk 70% chokolade eller to ville jeg også unde mig selv, det er så kraftig i smagen så man er smagsmættet i lang tid, sammen med banan er det mega lækkert.

Jeg vil holde mig fra tørret frugt og de der majs snacks(popcorn er sundere)

En flødebolle er heller ikke proppet med helt vildt mange kalorier

Jeg kan godt lide hjemmelavet knækbrød - så det kan du måske lave og så knække dem i små stykker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert også gå efter luksus-chokolade med højt kakaoindhold og så nogen Läkeroler - de laver nogen virkelig gode kombi-nogen med lakrids og frugt :) Og ellers så er lidt sukkerfrit slik vel ikke helt forbudt, eller hvad? :unsure

Og Ønskebebs: avocado (med c i stedet for k ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert også gå efter luksus-chokolade med højt kakaoindhold og så nogen Läkeroler - de laver nogen virkelig gode kombi-nogen med lakrids og frugt :) Og ellers så er lidt sukkerfrit slik vel ikke helt forbudt, eller hvad? :unsure

Og Ønskebebs: avocado (med c i stedet for k ;))

DER VAR DEN :P Kender I det - man kan se, at det er forkert, men ikke gennemskue hvad dælen der er galt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for forslagene :balloons

Jeg endte med at blande 5 forskellige stykker sukkerfrit slik i biografen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før haft cherrytomater, appelsin i både og agurk i stave :) det har fungeret super fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg har slanket, har jeg ladet være med at spise noget under filmen. Jeg har købt en flaske vand eller en cola zero. Det var en "helt ny oplevelse" for mig, at jeg ikke behøvede sidde at fylde i hovedet hele tiden under filmen. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER