Camillat

Hvilken flyverdragt - af de her

13 indlæg i dette emne

Noah vil jo vaere 1,5 aar naeste vinter og vi vil skulle bruge en flyverdragt fra ca. november til marts. Vi har kik paa foelgende:

En sort Didriksons i str. 90

http://www.noahogvictoria.dk/shop/didriksons-baby-flyverdragt-36781p.html

En Danefae, graa med orange viking, str 86 eller maaske ligefrem 92?

http://babyfryd.dk/graaorange-flyverdragt-fra-danefae-p-10402.html

(Havde den vaeret i den blaa med viking, havde jeg ikke vaeret i tvivl, men finder den ikke i den rigtige str....

-> http://www.babygear.dk/flyverdragt-danefae-slaede-suit-intense-blue-viking.html )

En turkis Didriksons i str. 90

http://carldenig.nl/didriksons/15430-didriksons-moritz-coverall.html

Prisen paa den sorte og Danefae er helt ok, mens den sidste Didriksons er lige i overkanten. Vil helst blive under 500 kr. Hvad skal vi vaage os ud i til slanke lyshaarede Noah med de moerkebrune oejne?

:help :help :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft Ejsikkelej flyver til Silje denne vinter og.. den er fantastisk!

Dejlig varm og VIRKELIG lækker kvalitet.. Den dobbelte lynlås gør det rigtig nemt at give hende den på.

Hun er 19mdr, 85cm og vejer 11,5kg .. og passer en str 74 i ESL flyver, så de er altså lidt store i det :)

Well.. ESL kører -40% .. så den er pt under 500kr:

http://shop.ejsikkelej.dk/da-DK/product/Baby+flyverdragt/654277?context=retailer_category#color=28046

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft Ejsikkelej flyver til Silje denne vinter og.. den er fantastisk!

Dejlig varm og VIRKELIG lækker kvalitet.. Den dobbelte lynlås gør det rigtig nemt at give hende den på.

Hun er 19mdr, 85cm og vejer 11,5kg .. og passer en str 74 i ESL flyver, så de er altså lidt store i det :)

Well.. ESL kører -40% .. så den er pt under 500kr:

http://shop.ejsikkel...ory#color=28046

Den har jeg faktisk ogsaa kigget paa, men er sprunget forbi den... den ser saa fin ud, men har ikke haft en ide om den er god - saa tak for det :) Den vil jeg lige faa M til at se paa ;) De andre ting fra Ej Sikke Lej har vi vaeret glade for og glaeder mig til at bruge det, vi har liggende i 74 og 80.

Hvis det skulle vaere, ville du saa sige 74?? Jeg taenker 80 eller 86, men nu siger du 74 til Silke... Noah er lige kommet i 68 som 6 mdr... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en 86.. alderssvarende for en på 1 1/2 .. fordelen er at han formentlig vil kunne bruge den hele vinteren indtil sæsonen slutter :)

- og med elastik i fødder og hænder, synes jeg ikke det gør noget at den er lidt for stor i starten :)

Silje brugte også sin i et par måneder i feb/marts hvor hun var en str 62/68 (8-9mdr).. det fungerede fint og posede bare lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sige, at jeg synes, Didriksons er alt for stive til de små - jeg ville helt fravælge dem. De kan ikke bevæge sig så godt i dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sige, at jeg synes, Didriksons er alt for stive til de små - jeg ville helt fravælge dem. De kan ikke bevæge sig så godt i dem.

Ihh, nu har jeg bestilt den, alligevel... Jeg fik spat af at kigge og synes ikke Danefae'en var god i farven til Noah. Ellers havde jeg koebt den Danefae. Min mand var ikke til Ej Sikke Lej, saa den roeg ud af puljen, selvom jeg egentlig synes, de striber ville vaere saa fine til en lille halvanden-aarig dreng :)

Nu faar vi se, har koebt str. 90, saa maaske kan den gaa videre til vinteren efter, hvem ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage den grå fra danefæ i str. 1,5. Danefæ er meget aldersvarende, synes jeg. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, nu har jeg bestilt den, alligevel... Jeg fik spat af at kigge og synes ikke Danefae'en var god i farven til Noah. Ellers havde jeg koebt den Danefae. Min mand var ikke til Ej Sikke Lej, saa den roeg ud af puljen, selvom jeg egentlig synes, de striber ville vaere saa fine til en lille halvanden-aarig dreng :)

Nu faar vi se, har koebt str. 90, saa maaske kan den gaa videre til vinteren efter, hvem ved.

Sorry, havde ikke set din besvarelse.

Men kan lige tilføje at min datter på 4,5 har en didriksons i str. 100.

Den har holdt rigtig godt og er meget slidstærk. men den er ikke ret varm. Her skal hun have fleecetøj på under.

Hvad med en molo pyxis? Dem har vi kun godt at sige om herhjemme. mindstemanden skal have en igen næste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry, havde ikke set din besvarelse.

Men kan lige tilføje at min datter på 4,5 har en didriksons i str. 100.

Den har holdt rigtig godt og er meget slidstærk. men den er ikke ret varm. Her skal hun have fleecetøj på under.

Hvad med en molo pyxis? Dem har vi kun godt at sige om herhjemme. mindstemanden skal have en igen næste år.

Tak for raad - som sagt den graa er ikke saa fin i farven, synes jeg... men ellers laekker, jo.

Vi bor jo i mellem-Italien, saa selvom her kan blive KOLDT(a la -10 og sne), saa er det ikke den storstedel af vintersaesonen, det er koldt. Det blaeser heller ikke saa skidemeget som i DK. Saa det er ligefoer jeg hellere vil have en dragt, som kraever lidt ekstra uld eller fleece i de korte perioder med aegte kulde, end en permanent meget varm dragt.

Molo er fine, men jeg lidt for naerig til at give over 600 kr og kan ikke tage ud for at kigge paa en brugt, saa det bliver til bedre tider ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, nu har jeg bestilt den, alligevel... Jeg fik spat af at kigge og synes ikke Danefae'en var god i farven til Noah. Ellers havde jeg koebt den Danefae. Min mand var ikke til Ej Sikke Lej, saa den roeg ud af puljen, selvom jeg egentlig synes, de striber ville vaere saa fine til en lille halvanden-aarig dreng :)

Nu faar vi se, har koebt str. 90, saa maaske kan den gaa videre til vinteren efter, hvem ved.

Du har jo købt babymodellen :) De er altså ikke så stive som de "almindelige" :) Jeg tror det er en god dragt du har købt til Noa. Hvis ikke jeg havde liggende til Karoline, kunne jeg sagtens have fundet på at købe den i pink til hende. Danefæ er rigtig nok meget bløde i det, og specielt den model du viser. Men Didriksons er mere slidstærkt IMO, og det er måske meget godt, hvis I får jer en lille tumling :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en didrikson i år, og er suuuuper glade for den. Vores datter erf 2,5 og hendes flyverdragt i str. 90 er riiiiigelig stor til hende.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har jo købt babymodellen :) De er altså ikke så stive som de "almindelige" :) Jeg tror det er en god dragt du har købt til Noa. Hvis ikke jeg havde liggende til Karoline, kunne jeg sagtens have fundet på at købe den i pink til hende. Danefæ er rigtig nok meget bløde i det, og specielt den model du viser. Men Didriksons er mere slidstærkt IMO, og det er måske meget godt, hvis I får jer en lille tumling :biglove

Helt stive kan de umuligt vaere til babyer...Umiddelbart virker det ogsaa til at vaere det rigtige koeb - isaer fordi jeg fornemmer en lille tumling med den energi, han allerede laegger for dagen nu :biglove Han skal starte i vuggestue i oktober naeste aar, hvor udemiljoet er som en klassisk skolegaard... Suk, hvem der bare havde en skovboernehave i baghaanden :rolleyes Men saa skal det jo kunne holde til noget, taenker jeg. Farven sort er ok med farverigt tilbehoer - skal den overtages af en pige en skoenne dag, saa kan tilbehoeret jo bare blive pink eller lilla :7himmel

Nu faldt jeg saa godt nok over en Molo Pyxis, som er morkeblaa med groen, sat ned fra 1000 til 600 kr - den kom i kurven :oops og saa maa min soester lige hjaelpe mig med at vurdere, hvilken en vi skal beholde. Hun har en tumling og har lidt erfaring med den slags ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en didrikson i år, og er suuuuper glade for den. Vores datter erf 2,5 og hendes flyverdragt i str. 90 er riiiiigelig stor til hende. Hilsen Ulla

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER