LDM

at skifte SP?

8 indlæg i dette emne

Er der nogen der har prøvet at skifte SP, fordi i var utilfreds med hende i havde?

Jeg føler simpelthen ikke at min SP kan hjælpe mig med noget som helst, jeg føler hun lidt gætter sig frem til nogen ting, og andre ting er bare generelle, altså fx har min søn skreget siden han kom ud, og hendes vurdering er at han vokser for hurtigt og får ondt i maven af det! Det har vist sig at hans ryg og nakke var helt stive og låste!

Og sådan er det med flere ting, hun kommer mere end en time for sent, uden lige at give besked..

Håber ikke jeg er den eneste der tænker at skifte..

Mvh line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der har prøvet at skifte SP, fordi i var utilfreds med hende i havde?

Jeg føler simpelthen ikke at min SP kan hjælpe mig med noget som helst, jeg føler hun lidt gætter sig frem til nogen ting, og andre ting er bare generelle, altså fx har min søn skreget siden han kom ud, og hendes vurdering er at han vokser for hurtigt og får ondt i maven af det! Det har vist sig at hans ryg og nakke var helt stive og låste!

Og sådan er det med flere ting, hun kommer mere end en time for sent, uden lige at give besked..

Håber ikke jeg er den eneste der tænker at skifte..

Mvh line

En fra min mg skiftede og det var slet ikke noget problem. Det handler jo om kemi og det er vigtigt at være tryg ved sin sp. Det var slet ikke noget problem, så det synes jeg bare du skal gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved vores første barn skiftede vi SP, fordi vi selv bad om det. Kemien var der bare ikke, hun kom også meget for sent hver gang og jeg følte mig utryg ved hende. Havde det svært psykisk pga en meget hård fødsel og efterforløb, så havde brug for en jeg følte mig tryg ved. Vi ringede ind til kontoret og sagde det som det var, og det var intet problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er bare at hun er lederen for alle SP'er i aalborg kommune, så frygter at skulle ringe og bede efter en anden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var overhovedet heller ikke tilfreds med min og jeg var klar til at skifte, men så fik hun nyt område og jeg fik en ny som er super sød og virker noget mere kompetent.

Jeg vil råde dig til at bide frygten i dig og bede om en ny. Det er jo et spørgsmål om tryghed. Kan du evt skrive en mail?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede til kommunen, og der fik jeg fat i den sødeste dame, og har nu skiftet SP :) glæder mig til at få besøg ad den nye :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Det betyder bare så meget at man føler sig tilpas ved sin SP :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det betyder virkelig alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER