Havbaek

Forvirring over overtøj til vinter. Flyverdragt til VS.

15 indlæg i dette emne

Ved godt jeg er i god tid endnu, men kan nu godt lide at have bare lidt styr på tingene, og nu da der er Januar-udsalg er det jo oplagt at købe fremtidlig overtøj til bettefisen til når han bliver ældre.

Men det er altså en jungle at hitte rundt i.

Troede egentlig jeg havde "valgt" men de test man kan finde på div. overtøj som flyverdragter er ærligt mega forvirrende.

En test viser 10 flyverdragter hvor en står som bedst og så finder man inden længe en anden test med 10 igen hvor en af de dårligere flyverdragter nu står som bedst :huh

Jeg går meget op i, at vintertøj er varmt, holdbart, åndbart, tætte i sømmende og så vidt muligt kan holde vand/mudder ude. Og at den er behaglige og let, så den er til at bevæge sig i.

Men det ene øjeblik er det Remia, Abeogko m.m der viser bedst i test og pludselig skifter det.

Så hvad har I til jeres små?

T skal jo starte i vuggestue til August og bliver altså 1 år i November.

Det er jo begrænset for hvor meget de reelt er ude når det er koldt, men ved at hende vi har valgt som første valg, går små ture med hendes vuggestuebørn, i barnevogn for de børn der ikke kan gå og dem der kan få får lov til at gå lidt ved siden af. Og så har hun et legeområde i baghaven til de små.

Så T for brug for en flyverdragt under alle omstændigheder.

Men hvilken skal man vælge, for er godt nok kommet meget i tvivl.

Det skal helst være en med nogle gode farver på og ikke bare kedelig sort.

Så hvad har I købt og har gode erfaring med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske du skal flytte det her indlæg til "børneudstyr" da der er flere med erfaringer der kigger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du købe til Januar udsalget??

Gid jeg turde.. Men Camille er allerede i str 86 i den ene fleecetrøje, men hun bruger str 68 i mange trøjer, så ville simpelthen ikke turde løbe an på hvilken størrelse hun har til næste vinter..

Jeg har slet ikke sat mig ind i det, men jeg ender nok med at hive et par stykker hjem, også prøve dem på hende til den tid - flyverdragter til de helt små, skal helst ikke være alt for store, da det virkelig hæmmer deres mobilitet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har efterhånden været igennem en del flyverdragter herhjemme. Dem vi vender tilbage til hver gang er Reima, de har aldrig svigtet os hvad angår vandtæthed, stabil varme og funktioner som fx holdbare trykknapper. Desuden har de en isolerende ekstra "plade" i bagdelen, hvilket er ret godt til de helt små som jo sidder meget ned. Og så er de meget slidstærke i stoffet. Vi har også været glade for Didriksons, men der var sønnike noget ældre, ved ikke hvordan de er til de helt små. Af dem vi ikke har været glade for kan jeg nævne Mikkline og IdaT, hvor det har været vandtæthed og manglende varme der var problematisk. Håber du kan bruge det til lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige hvordan man flytter tråden..

Jahh turde nok prøve at købe til januarudsalget og ellers er det ikke værre at sælge igen hvis han ikke kan passe den fordi den er for lille til den tid.

Kan godt være man skal vente alligevel, for det er de dyre jeg har kigget på pt. og penge vil man jo altid gerne spare uden at gå fejl af kvaliteten også, der bare skal fungere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter - Men synes også vintertøjet plejer at komme på bud igen, når vi når lidt længere hen?

Men jeg synes det er SÅ svært at vurdere, men nu er Camille også en svær pige i forhold til tøjstørrelser, så det er måske det jeg er lidt farvet af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har gode erfaringer med "Didriksons"

ellers er "Reima" og Celavi" et godt bud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige koebt en Didriksons Coso til Noah, str. 90, som er taenkt til naeste aar, hvor han er 1,5 til jul.

Saa kom jeg godt nok til at koebe en Molo pyxis midt i frikadellestegningen i dag, men taenker at det bliver Didriksons :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige koebt en Didriksons Coso til Noah, str. 90, som er taenkt til naeste aar, hvor han er 1,5 til jul.

Saa kom jeg godt nok til at koebe en Molo pyxis midt i frikadellestegningen i dag, men taenker at det bliver Didriksons :)

Den der Molo pyxis har jeg bare hørt så meget godt om.... Og så er den let og til at bevæge sig i...... Og stangsmart!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den der Molo pyxis har jeg bare hørt så meget godt om.... Og så er den let og til at bevæge sig i...... Og stangsmart!! :wub

Det er ogsaa derfor den roeg i kurven... Nu maa vi se, hvilken en, vi beholder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Name It flyverdragt på tilbud midt i december for 160 kr. Hun er 10 måneder nu, så den skal jo ikke holde til det helt vilde, men virker super god i kvaliteten indtil videre :)

Men det viser jo at man sagtens kan gøre et godt køb uden for udsalgs sæson, så jeg ville vente hvis jeg var dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige koebt en Didriksons Coso til Noah, str. 90, som er taenkt til naeste aar, hvor han er 1,5 til jul.

Saa kom jeg godt nok til at koebe en Molo pyxis midt i frikadellestegningen i dag, men taenker at det bliver Didriksons :)

Hihi - har du købt to flyverdragter? :D Og så midt i frikadellestegningen :P Søren og jeg snakkede faktisk den anden dag om hvorvidt du nogen gange lavede frikadeller til M (og dig selv ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi - har du købt to flyverdragter? :D Og så midt i frikadellestegningen :P Søren og jeg snakkede faktisk den anden dag om hvorvidt du nogen gange lavede frikadeller til M (og dig selv ;)) - han vidste i hvert fald godt hvad det var...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her har vi altid været fuldt tilfredse med reima Tec!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi - har du købt to flyverdragter? :D Og så midt i frikadellestegningen :P Søren og jeg snakkede faktisk den anden dag om hvorvidt du nogen gange lavede frikadeller til M (og dig selv ;))

Hihi - har du købt to flyverdragter? :D Og så midt i frikadellestegningen :P Søren og jeg snakkede faktisk den anden dag om hvorvidt du nogen gange lavede frikadeller til M (og dig selv ;))

Han er da helt med paa, hvad en aegte frikadelle er - og dem laver jeg af og til :)

Den frikadellestegning, altsa - det er totalt aandsvagt, at jeg ogsaa koebte Moloen, men nu er det gjort :wacko Den var sat ned til 600, en navy Pyxis i 86... Men jeg er nu mest vild med den Didriksons og sikker paa, at jeg ikke vil af med den... koebte den i str. 90.

Ak, vi maa se paa det, naar min mor har faaet begge to -_-

post-2587-0-87367000-1357405000_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER