Pips28

Måtte lige et smut forbi svangreklinikken

3 indlæg i dette emne

Efter en masse mens-agtige smerter som startede omkring kl 22 i går aftes, måtte jeg ringe på fødegangen til formiddag. Og det blev til at de gerne ville se os. Så vi måtte et smut på OUH, fik kørt en strimmel, målt blodtryk og afleveret urinprøve.

Lægen mener at det er blærebetændelse, men jeg nægtede at starte i behandling da jeg afleverede urinprøve i sidste uge til dyrkning som der ikke var noget i. Og jeg er blevet behandlet for det en gang, uden der var noget. Så må pænt vente med svar på endnu en dyrkning til i det nye år.

Jeg fik lov at vælge om jeg ville indlægges eller om jeg ville hjem, med aftale om at jeg ringer igen hvis smerterne tager til og så hedder det indlæggelse til aflastning.

Prinsessen har det godt inde i varmen, og de var ikke nervøse for en begyndende fødsel.. Men det kan hurtig ændre sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår ikke lige hvorfor du skulle indlægges? Hvis det ikke påvirker din livmoderhals..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke lige hvorfor du skulle indlægges? Hvis det ikke påvirker din livmoderhals..

For at sørger for at jeg bliver aflastet i forholdt til smerterne, og så ville hun ikke have at jeg var utryg ved at være hjemme hvis jeg fik mere ondt. Jeg kunne godt have fået en seng i dag, men da jeg skal have mine store børn hjem i morgen for at holde nytår har jeg lovet at jeg nok skal holde mig i ro, og ringe hvis det tager til og ikke vente så mange timer en gang mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER