piien

Motion

8 indlæg i dette emne

Hejsa,

Motion er min helt store dårlige samvittighed.

Jeg ved jo, at en god form vil hjælpe mig til fødslen... men altså... jeg får bare ikke dyrket noget motion...

Da jeg var gravid med min datter - der trænede jeg lidt i Fitness World... men synes bare ikke, at tiden er til det lige nu... (ved godt, at det handler om priotering... ;))

Jeg har faktisk kun 5 km til arbejde - men har ikke ville cykle, da sneen var her. Men den "undskyldning" kan jeg vidst ikke bruge mere....

Så mit nytårsfortsæt må vidst være at finde jernhesten frem igen :)

Hvad dyrker I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg dyrker sofaen!

Jeg kan knap får rundt om bygningen hvor vi har rækkehus, så jeg tager kun nogle små korte ture pga. Mit bækken.

Men bagefter så skal der strammes op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha' det er også lidt et problem at komme igang her ;) Jeg går jo ledig - så jeg har sådan set masser af tid til det ;)

Men det bliver godt nok til for lidt! Kan tydeligt mærke at min kondition er blevet så ringe :(

Jeg går en tur med kæresten når det er godt vejr, tager i fitness når jeg får overbevist mig selv om at nu er det også for galt ;) og så tager jeg til gravidyoga når der er hold i DGI-huset , og dyrker det en gang i mellem herhjemme :)

Vi flytter om en måned- så nu skal der også gang i sortering og pakning, men håber nu på at komme lidt mere igang inden februar :)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg træner i fitnesscenter hvor jeg bare træner selv, så kan jeg styre hvor meget og hvilke øvelser. Jeg træner vel 2-3 gange om ugen af ca. 45 min varighed, så ikke det store men det giver da alt sammen noget ;)

Jeg trænede meget forsigtigt de første 12 uger men nu når jeg ikke længere er bange for at miste giver jeg den bare så meget gas jeg kan men lytter selvfølgelig til min krop. Når det bliver bedre vejr igen og ikke er mørkt inden jeg har fri fra arbejde regner jeg også med at gå nogle længere ture på fælleden, hvis min krop tillader.

Håber på at holde mig igang så længe som muligt så der ikke er for meget graviditetsvægt der skal smides efter fødslen :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha' det er også lidt et problem at komme igang her ;) Jeg går jo ledig - så jeg har sådan set masser af tid til det ;)

Men det bliver godt nok til for lidt! Kan tydeligt mærke at min kondition er blevet så ringe :(

Jeg går en tur med kæresten når det er godt vejr, tager i fitness når jeg får overbevist mig selv om at nu er det også for galt ;) og så tager jeg til gravidyoga når der er hold i DGI-huset , og dyrker det en gang i mellem herhjemme :)

Vi flytter om en måned- så nu skal der også gang i sortering og pakning, men håber nu på at komme lidt mere igang inden februar :)

Diana

Århh gad godt at der var et yoga hold hvor jeg bor - har bare ikke kunne finde noget. øv øv.

Jeg træner i fitnesscenter hvor jeg bare træner selv, så kan jeg styre hvor meget og hvilke øvelser. Jeg træner vel 2-3 gange om ugen af ca. 45 min varighed, så ikke det store men det giver da alt sammen noget ;)

Jeg trænede meget forsigtigt de første 12 uger men nu når jeg ikke længere er bange for at miste giver jeg den bare så meget gas jeg kan men lytter selvfølgelig til min krop. Når det bliver bedre vejr igen og ikke er mørkt inden jeg har fri fra arbejde regner jeg også med at gå nogle længere ture på fælleden, hvis min krop tillader.

Håber på at holde mig igang så længe som muligt så der ikke er for meget graviditetsvægt der skal smides efter fødslen :8:

Du gi'r den gas - hvor er du sej!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går nogen ture med hundene, men får ondt i bækkenet.

Engang om ugen går jeg til svømning, men det bliver ikke til mange meter (ca 500), da jeg også får ondt af træningen i vandet.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal prøve med motion i vand for gravide, når jeg bliver sygemeldt om lidt mindre end to uger... De påstår i hvert fald, at det også er for gravide med bækkensmerter.

Så alt i alt ikke meget motion her :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i svømmehallen med lica lige inden jul og det var skønt at blive vægtløs nede i vandet så kunne godt forestille mig at det ville være godt med noget vand gymnastik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i svømmehallen med lica lige inden jul og det var skønt at blive vægtløs nede i vandet så kunne godt forestille mig at det ville være godt med noget vand gymnastik.

Jeg vil i hvert fald prøve...nu får jeg jo tid til det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER