Lovely Lady

Nature sway eller Leander vugge...?

8 indlæg i dette emne

Jeg synes, at Nature sway virker fiks, fordi den lukker lidt nært om baby (virker hyggelig og tryg) og fordi den kan hænges i en dørkarm, når man er på besøg o.l.

På den anden side, så er det måske bedre for ryggen med en fast bund... Og så er Leander jo yndigt...

Holdninger/erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh vi står i samme dilemma - bortset fra vores søn snart er 5 mdr og jeg så samtidig overvejer om det er for sent. Men han kan bare nogle gange være helt hen i vejret at få til at sove og der er det eneste der virker at blive vugget i sin dyne. Men det er sgu lidt hårdt når han vejer over 6 kg.....

Vi kigger også på hængevuggen fra Purebaby....

Men jeg har nu valgt at tage forbi sneglehuset i søborg (ved ikke om det er en mulighed for dig) som har Nature sway. Jeg var ude og tale med dem da jeg efter fødslen havde købt en slynge til lillemanden. De er super søde og har virkelig meget erfaring samt viden omkring korrekt bæremåde mv. af babyer. Så jeg vil høre hvad de tænker omkring nature sway og en "knægt" på 5 mdr. Lillemanden har været rigtig glad for slyngen så derfor tænker jeg at nature sway måske også var noget for ham.

Jeg kan desværre ikke give dig nogle erfaringsråd men kan dog nævne at angående vugger som ikke har fast bund skal men virkelig passe på. For det er vigtigt at de ligger ordentligt med ryggen. Så der skal ligge noget erfaring og undersøgelser omkring de forskellige slags slyngevugger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nature sway! Til hver en tid. Den kan bruges meget længere end Leander vuggen. Man kan få en bund til at sætte i vuggen, når de er helt små (Coco stif). Min datter er 14 mrd og 12 kg, og kan stadig være i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nature sway! Til hver en tid. Den kan bruges meget længere end Leander vuggen. Man kan få en bund til at sætte i vuggen, når de er helt små (Coco stif). Min datter er 14 mrd og 12 kg, og kan stadig være i den :)

Beklager jeg lige "overtager" din tråd Lise :)

Missing - det var lige det jeg havde brig for at høre - altså at man kan bruge den længe. For den er på ingen måde billig.

Men gider hun ligge i den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager jeg lige "overtager" din tråd Lise :)

Missing - det var lige det jeg havde brig for at høre - altså at man kan bruge den længe. For den er på ingen måde billig.

Men gider hun ligge i den?

Karo var 4-5 mrd da hun fik sin. Hun elsker den stadig :) Vi har købt en ekstra fjeder, så den kan holde til 20 kg. Det vejer vores ældste datter ikke engang endnu. Jeg bliver sg helt vemodig den dag vi skal af med den. I øvrigt er der stor forskel på Leander vuggen og slyngevuggen. Leanderen kan "kun" gynge frem og tilbage. Slyngevuggen har det naturlige "bounce' samtidig. Vi havde faktisk en Leander, den den gav ikke mening for mig, ud over den var pæn :) Har en veninde hvis søn er 5,5 mrd og for stor til den nu. Så hun skal allerede sælge den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nature Sway til hver en tid! Vi er så glade for den :) Johan har sovet i den fra han var helt lille og han elsker den.. Han er en dreng, som har meget svært ved, at overgive sig til søvnen og den har redet os fra lange arme og ondt i ryggen :D Han sover stadig i den og det bliver han ved med så længe han kan :)

Vi har vores hængende i dørkarmen og helt nede ved gulvet, da han nogen morgener selv står op og går ind til vores seng og vil op :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager jeg lige "overtager" din tråd Lise :)

Ork, du er velkommen - jeg lytter;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER