Myliona

Afføring

11 indlæg i dette emne

Ja, lækkert emne..

Camille har fået grød i en måned.

I går havde hun meget hård mave, og det var en stor klump der kom ud, som var ret hård.

I morges, da jeg åbner bleen, er der en mini bonus, som ikke engang er nået ud i bleen.. Overraskelsen var, at det var gulerodsmos :wacko

Ikke bare farvet som gulerodsmos.. Det så ud til at være helt ren gulerodsmos! Og det fik hun til aftensmad i går...

Skal jeg være nervøs? Kan først ringe til en SP kl 17, men der regner jeg lige med at gøre det.. Men kunne da være rart hvis nogen kunne berolige mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mads har også fået gulerodsmos, hvor der meget tydeligt var gulerod i... det lignede næsten også gulerodsmos. Jeg tror ikke, du skal være så bekymret. Når vi spiser (mange) gulerødder, er det også ret tydeligt at se i afføringen :blink Der er jo vildt meget farvestof og kostfibre i, og det ryger jo lige igennem. Ligesom majs :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er også bare fordi den plejer at være mørkegrøn :o hun har lige lavet en tik ble, fyldt med gulerodsmos...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du skal være bekymret, dem har G også lavet en del af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver lige st ringe til sp hotline kl 17 også ellers tage den med ro..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at Sophia fik kartoffel gulerodsmos i formiddags, og lavede også sådan en gulerodsbæ her til aften. Hvis det ikke er normalt vil jeg da gerne vide det :) men umiddelbart tror jeg det er helt okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu talt med en Sundhedsplejerske :D

Hun siger det er helt normalt, og tegn på at systemet er rigtig godt, og at man kan forvente at alt mos de spiser, kommer ud og ser næsten magen til ud i starten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha okay :D så var de sorte pletter broccoli her den anden dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha okay :D så var de sorte pletter broccoli her den anden dag :D

JA! Det sagde hun faktisk.. Hun sagde gulerod, broccoli og majs var nogle af de ting i starten, som kunne ses i afføringen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og majs lærer kroppen så aldrig helt at fordøje :D hørte en gang et sted, at hvis man ville tjekke at ens fordøjelse var ok, så skulle man bare spise en halv dåse majs, og så skulle den være ude SENEST 24 timer senere :D (det er jo let at tjekke ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe Lise har også haft skidt rent ærtemos :rolleyes Det var knapt så lækkert. Men ja her kan man også identificere de fleste ting hun har spist i sin afføring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER