Tina80

Eksem eller arp?

9 indlæg i dette emne

Matildes ene kind er rød og ru og har små gule blære/knopper.

Hvad kan dette være

e6HXG.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad det er... men vil ikke tro det er arp.

Arp ligner mere skæl eller meget tør hud og vil oftest være at finde i hovedbunden.

Det der ligner mere en form for eksem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gætte på eksem...

Silas har haft 2 små områder på den ene kind som jeg gik til læge med, fordi jeg ikke kunne få det til at forsvinde... og det var så svampeinficeret eksem.

Det tør jeg ikke sige om det der er... men jeg vil i hvertfald mene at det er noget eksem af en art..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert har haft en del arp, og det ligner som Kawon skriver mere skæl, jeg vil, også sige at det der ligner udslet af en art.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige at det er eksem af en eller anden art.. jeg tror jeg ville få lægen til at tjekke det hvis det var mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matildes ene kind er rød og ru og har små gule blære/knopper.

Hvad kan dette være

e6HXG.jpeg

Madison har noget der ligner og det er især på de kolde og fugtige dage det er slemt. Hun bliver smurt med fedt cremen ceridal og så er det væk igen en dag eller to efter. Men det kræver det bliver smurt to til tre gange om dagen og hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner eksem, jeg ville få det tjekket hos lægen hvis jeg var dig. Måske hun har en allergisk reaktion eller lign?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madison har noget der ligner og det er især på de kolde og fugtige dage det er slemt. Hun bliver smurt med fedt cremen ceridal og så er det væk igen en dag eller to efter. Men det kræver det bliver smurt to til tre gange om dagen og hver dag.

det har lucas os , men ikke med gule blære/knopper, og vores læge sagde den anden dag at hvis der var gule blærer så var det ikke pga kulde/varme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad det er, men deres hud er jo super sart! rigtig god bedring med det lille pus"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER