Caddie

Kravler og sætter sig op i søvne

8 indlæg i dette emne

Dicte er begyndt at kravle rigtigt i denne uge. Det betyder også at hun sover mega uroligt :( Hun falder altid i søvn liggende på siden, men det betyder at hun nemt ruller om på maven og så begynder at kravle eller sætter sig op mens hun sover. Så vågner hun og græder og ser meget forvirret ud. Jeg går ind og putter hende igen, og som regel sover hun videre i løbet af kort tid. Indtil videre har jeg været inde hos hende 9 gange på 2 timer! Nu har jeg puttet hende med junior dynen i den ene side af sengen, så hun ligger op af den og ikke kan rulle til den ene side.

Igår forsatte hun i 5 timer indtil jeg tog hende med ind i vores seng, hvor hun også sov uroligt, men så slap jeg da for at stå ud af sengen....

Hun græder og er urolig selv om hun sover i løbet af natten, det eneste der kan få hende til ro er brystet, selv om hun ikke virker sulten. Så vi er kommet ind i en dum rytme, vil så gerne have vænnet hende af med nat amningen, og det her hjælper ikke!

Men hvad gør vi? Eller er det bare (endnu) en fase vi skal igennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun er iøvrigt 9 måneder og ramt af mega seperations angst pt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ER en fase man skal igennem. Men forhåbentligt kan man hjælpe lidt. Det med at rejse sig og kravle i søvne, fik vi afhjælpet med en sovepose. Så var det lidt sværere at komme op og så sov han bare videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var selvfølgelig værd at prøve, hun sover i voksi i barnevognen, og der sker det aldrig. Men det er som om hun sover en anden søvn om natten end om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra 9 mdr. sov også uroligt et stykke tid, vågnede tidligt og skulle om og kravle. Det blev godt igen, kort tid efter hun lærte at kravle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme skete hos os, da mindstemanden ramte de 9 mdr og jeg syntes det var pænt hårdt at alle fik ødelagt nattesøvnen, så vi købte en sovepose uden ærmer i IKEA (koster omkring 100 kr), og det gjorde underværker.

Vi havde inden da forsøgt med voksi i sengen, men den kravlede han bare ud af (men sov fint i den i barnevogn. Måske fordi pladsen i barnevogn er mere trang?).

Jeg mener, de kloge hoveder siger, at denne fase med at kunne sætte sig op/rejse sig op i sengen kan vare et par uger førend man er tilbage i den sædvanlige rytme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey gør det også. Og har desværre gjort det i over en måned. Her kan jeg ikke komme med de vilde gode råd. Udover at svøbe hende i dynen hjælper lidt.

De sidste 3 uger har 37 ugers tigeren dog drillet en del så der virker svøbning ikke. Håber også det er en fase for er TRÆT!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres råd. Jeg er også træt med træt på! Det har jeg ikke været siden hun var nyfødt.

Idag forsøger vi at lade hende rulle rundt alt det hun vil, vi har sat sengen helt ned så hun ikke kan falde ud, og pt græder hun ikke men mosler rundt. Nu er hun holdt op med at rejse sig, så det er da en start!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER