Guest

min mave fornemmelse siger....

8 indlæg i dette emne

Jeg fornemmer at Mie igen har ondt i ryggen. Hun spænder op når jeg kører hånden med et blidt pres hen over ryggen og syntes hendes hoved hurtigt falder ned mod gulvet når hun ligger på ryggen. Hun har været til kiropraktor men nu overvejer jeg kranio sakral terapi, ikke fordi kiropraktoren ikke var fantastisk, men fordi min mave fornemmelse siger at nu skal vi prøve noget andet.

MEN at slå op på en hjemmeside og finde den der taler bedst om sig selv er ikke halvt så godt som at høre erfaringer. Så søde BK piger: er der en fantastisk (spædbarns) kranio sakral terapeut i Herning? Eller tæt på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg synes du skal lytte til din indre stemme. Jeg har endnu ikke erfaring med kranio sakral terapi, men regner bestemt med at skal bruge det. Jeg tjekker lige adoptionsverden, fordi der har flere afprøvet det, og mener der er et emne om netop dette derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

For mig er min erfaring, at kiro kan løsne hvis der er en låsning, mens en k.s. efterfølgende kan løsne for musklerne der har været spændt. Jeg ville måske benytte en kombi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er min erfaring, at kiro kan løsne hvis der er en låsning, mens en k.s. efterfølgende kan løsne for musklerne der har været spændt. Jeg ville måske benytte en kombi.

Mht kiropraktor så er det indtil videre det bedste jeg har gjort for min datter i hendes 3 mdr gamle liv. Så det er bestemt ikke fordi jeg ikke har haft effekt af kiropraktoren. Men det er bare en smule anderledes det her, så tror ikke det er en låsning, mere træthed i musklerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid min mor skulle til Herning og ku hjælpe. Godt nok er hun udekørende meeeennnnn.

Kan klart anbefale ks både til dig og Mie.

Håber du har fundet en der kan leve op til ks og ikke mindst Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gid min mor skulle til Herning og ku hjælpe. Godt nok er hun udekørende meeeennnnn.

Kan klart anbefale ks både til dig og Mie.

Håber du har fundet en der kan leve op til ks og ikke mindst Mie.

Jeg har ikke fået gjort noget ved det andet and at hun får blid massage på ryggen næsten hver eneste dag og det har hjulpet. Men jeg vil helt sikkert ty til KS hvis jeg føler for det en anden gang. KS og Kiropraktor er det jeg har hørt flest gode erfaringer med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER