ildtiger

Svært ved at glæde mig over det

9 indlæg i dette emne

Jeg ved godt jeg har været en del igennem og det kan vel også være derfor jeg har så svært ved at glæde mig over det denne gang er jeg den eneste der ikke helt har fattet det endnu og jeg har så heller ikke næsten ikke nogle syntomer på at jeg er gravid det hjælper nok heller ikke ligefrem på det

Undskyld men jeg har bare svært ved at glæde mig helt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det godt. Denne gang turde jeg ikke rigtigt glæde mig før jeg havde set hjerte blink tre gange. Næste gang ved jeg ikke hvornår jeg kommer til at glæde mig, nok ikke før efter NF i hvert fald. Det bliver vel en slags beskyttelse mod at blive altfor skuffet hvis nu det går galt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også. Har lyst til at råbe hurra, men er også bange for at blive skuffet. Har besluttet mig for at det er ok at være glad, det er jo også ærgerligt at gå glip af tre måneders glæde. Og uanset om vi "har ret" til at glæde os, venter der jo en masse bekymring.... Det er vist bare en del af det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt. Denne gang turde jeg ikke rigtigt glæde mig før jeg havde set hjerte blink tre gange. Næste gang ved jeg ikke hvornår jeg kommer til at glæde mig, nok ikke før efter NF i hvert fald. Det bliver vel en slags beskyttelse mod at blive alt for skuffet hvis nu det går galt?

Ja det tror jeg også især når man har mistet før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det også. Har lyst til at råbe hurra, men er også bange for at blive skuffet. Har besluttet mig for at det er ok at være glad, det er jo også ærgerligt at gå glip af tre måneders glæde. Og uanset om vi "har ret" til at glæde os, venter der jo en masse bekymring.... Det er vist bare en del af det :kram2

Ja har det på samme måde tror først jeg er rolig når jeg har set blink og at den udvikler sig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, fortvivl ikke over manglende symptomer. Første gang jeg var gravid, havde jeg ingen symptomer overhovedet, og det eneste tegn, jeg havde var positive tests og scanning i uge 7 + NF. Det var via behandling, jeg var gravid dengang og jeg havde det helt som dig. Man laver ligesom en beskyttelse for sig selv, så man ikke kan glæde sig fuldt ud, for hvad nu hvis... Alle ens "mor"-bekymringer starter så snart man står med den positive test, og de forsvinder aldrig.

Prøv at tillad dig selv at tænke, at nu er du gravid og det er du lige indtil det modsatte er bevist - det er utopi at tro at alle nygravide svæver på en lyserød sky, langt de fleste har bekymringer helt lige som du, men vi er nødt til også at være glade indimellem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det - har også haft en MA tidligere i år og er nu næsten 7 uger henne igen med en ny graviditet - men har svært ved at glæder mig - kan ikke vente til NF skanning - men gruer også, da det var der jeg sidst fandt ud af at der ikke var noget liv ...

Er også så ked af det på en venindes vegne, da hun havde termin i denne uge men barnet døde for få dage siden og hun måtte føde dette døde :( :( barn - er bare så trist! :boo

Har til gengæld selv mega kvalme og desværre konstateret blærebetændelsengen symptomer, gik bare der op for at blive tjekket, da j de fandt ud af jeg havde streptokokker i urinen da jeg arborterede sidst - og så var den gal igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør heller ikke glæde mig endnu. Havde en bio i april, og frygter det samme sker igen. Tør dog tro mere og mere på det for hver dag der går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha piger håber ikke i er alt for triste over frygten for at miste og alt det der...

Nu er jeg jo ny i den her verden og har ikke så mange erfaringer i bagagen...

Men håber i alligevel kan nyde de tidlige uger også det har jeg nemlig selv tænkt mig såå :)

Held og lykke med jeres mavser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER