Dyhrberg

Dyhrbergs kreatråd

19 indlæg i dette emne

Jeg har brug for sådan en tråd her til at gemme links og andet gøjl som min mand ikke gider have liggende i "foretrukne" :blush

Jeg får min nye maskine i morgen og så der kommer der gang i syeriet igen! Jeg har købt mig den fantastiske Bernina Bernette 92C så der er rigeligt at give sig i kast med at lære :loveshower

Jeg mangler basisbluser til Mille og Thea så det er noget af det første jeg skal have lavet og på dem kan jeg så øve mig i applikationer og smart symønstre samt skrive navn i nakken med maskinen så tøjet ikke forsvinder på mystisk vis og dukker op på andre børn!!

Min veninde er gravid og jeg glæder mig helt vildt til at sy tøj til hende :)Vi har snakket lidt om hvad jeg synes man bruger meget og hvad der er til pynt så vi venter faktisk mest på at finde ud af om det er en pige eller en dreng men der går lige lidt tid endnu :)

Jeg skal også have syet nye betræk til sofapuderne og min briopose skal min veninde nok overtage så den skal have nyt betræk da det andet er ved at være forvasket :)

Efterhånden som jeg får det lavet kommer der billeder ind så I kan se og kommentere :)

Billeder i #6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din tråd :) Glæder mig til at fine ud af hvilke ting du får kreeret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Jeg glæder mig helt ustyrligt til pakkepåosten kommer emd min maskine så jeg kan sætte mig til at sy :) Jeg er i fuld gang med at gøre klar til en vest som jeg skal lave til Alberte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommer der billeder af lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer der billeder af lidt :)

Hue til Alberte:

nmahk3.jpg

Jakke ti Alberte:

2505a40.jpg

22´er bukser til Mille, mit første forsøg :) (foran)

uvgah.jpg

Bagpå:

15dxg5e.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Alberte i sin nye bluse:

post-778-084978700 1294827418_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du dygtig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du dygtig :respekt

Tak :kram2 Jeg er ved at udtænke nogen lommer til bukserne for det kunne være lidt fedt at lave med lommer så de kan have noget med sig også :) Det snakker de tit om når de har kjoler på at det mangler de..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der provianteret lidt iikea i dag med stof til lommer i bukserne og stof til bukser til Alberte :) det kribler for at lave noget men søndag med trætte og småsløje børn er bare ikke optimale forhold for at være kreativ men overvejer da om man så kunne stryge til stof og lave kantbånd uden at de synes det er for træls??

Jeg har købt rødfarvet stof til lommerne så jeg tænker at Thea skal have et par sort/sort 22' er buksernes rødternet tittekant og rødternede lommer? Det er enkelt men samtidig lige hendes farver :) jeg skal have købt noget sort Jersey til bluser og så skal jeg have lavet en applikation på den sorte bluse med noget rødternet stof men motivet er jeg ikke lige kommet frem til endnu...

Og så er jeg tilmeldt musenfryds sykursus så jeg glæder mig meget til at se hvad hun kan hjælpe med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det navnebånd gerne snart komme!!! Har bestilt det her:

post-778-097687500 1296120572_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine ting, du har syet. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må det navnebånd gerne snart komme!!! Har bestilt det her:

Hvor er det altså blevet flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det altså blevet flot :)

Tak :) Det er kommet med posten i dag og det er bare riiiigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albertes nye kjole

post-778-019636000 1296647969_thumb.jpg

post-778-015672200 1296647975_thumb.jpg

Sikke et menageri for at følge en beskrivelse, det kunne have såret SÅ meget nemmere! Men så ved jeg til næste gang at det kan gøre nemmere :) Resultatet blev i det mindste i orden :)Er lavet med trykknapper da jeg HADER at lave knaphuller :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ nogle flotte ting du har syet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ nogle flotte ting du har syet :)

Tak :loveshower Den sidste kjole skal Alberte have på i morgen og jeg kan næsten ikke vente med at give hende den på :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fed den kjole, ja det hele faktisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fed den kjole, ja det hele faktisk :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER