nr3

Symptomer?

11 indlæg i dette emne

Hvordan står det til med symptomer hos jer?

Jeg har ømme bryster og tynd mave - mega trælst! Altså det med maven. Havde det også i mine tidligere graviditeter og det sætter lidt en begrænsning på ens liv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kunne mærke mine i dag de er blevet lidt større og lidt mere ømme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er blevet meget ømme og tunge, og så stikker og niver det i livmoderen, men det kunne nu være meget værre føler jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I denne omgang har jeg rigtig meget kvalme - en del mere end jeg har haft i graviditeterne for mine to andre børn - det er konstant kvalme hele dagen og natten - og der er ikke noget jeg har lyst til at spise selvom jeg har lyst til at spise ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille smule ømme bryster, men ellers mærker jeg intet. Er 4+5 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nogen endnu, bortset fra jeg allerede har haft lidt ligamentsmerter.

Glæder mig sådan til at kunne mærke baby. Og bare at komme til lægen og få vj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke de store gener her. Min første graviditet. Lidt ligamenssmerter og ømme brystervorter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En smule ømme bryster og endnu ikk rigtig andet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En smule ømme bryster, og lidt øget sult/kvalme og øget tissetrang og træthed, men ikke det vilde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål til det med de ømme bryster, kan det godt komme og så gå i sig selv igen? Altså brystvorterne er en smule følsomme...men synes nogen gange jeg næsten ikke kan mære forandringer i brysterne og så andre gange mærker jeg det ret tydeligt ?

Tænker bare om jeg er den eneste der har det sådan ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra marts-gruppen. Da jeg var i uge... 9 tror jeg det var, sagde jeg til manden at det bekymrede mig at mine bryster kun var små-ømme fordi de i første graviditet var rigtig ømme. Og han er der ihvertfald stadig :)

Så det er helt normalt :)

Okay rart at høre andres erfaringer for synes det er sådan ret underligt...men hva gør self. ingenting at de ik er vildt ømme konstant og at jeg kan have BH på uden problemer :) Til gengæld synes jeg at jeg døjer med luft i maven idag...såå noget må der ske i min krop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER