Nitzen1987

Kolde hænder om natten

9 indlæg i dette emne

Maja er vågnet hver 2.-3. time de sidste mange nætter og jeg kan kun få hende til at sove videre, hvis jeg ligger hende til brystet for at spise, men det er ikke meget hun spiser, så tvivler på at det er sult, der gør at hun vågner... Hendes hænder er tit kolde når jeg tager hende op om natten - kan det være fordi babydynen er ved at være for lille til hende og hun fryser? at det er fordi den ikke dækker hende godt nok? og vil en juniordyne afhjælpe de kolde hænder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tristan har også lidt kolde hænder om natten når jeg er oppe med ham. Nu får han flaske, fordi amningen ikke helt gik som den skulle.

Men jeg lærte inde på sygehuset at svøbe ham og så på med babydynen.

Han har så også nogle strømpebukser på, langærmet body og en natdrag med fødder og det tager hos os de væreste kolde hænder. Men han er tilpas dejlig varm ellers.

Samtidig har vi også en god temperatur i soveværelset, hverken for koldt eller varmt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil har også kolde hænder. Nok mest fordi han VIL sove med hænderne over dynen. Mors artige dreng ;) men hvis du er nervøs for det generer hendes søvn ville jeg nok prøve at svøbe hende i en periode og se om det hjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja er vågnet hver 2.-3. time de sidste mange nætter og jeg kan kun få hende til at sove videre, hvis jeg ligger hende til brystet for at spise, men det er ikke meget hun spiser, så tvivler på at det er sult, der gør at hun vågner... Hendes hænder er tit kolde når jeg tager hende op om natten - kan det være fordi babydynen er ved at være for lille til hende og hun fryser? at det er fordi den ikke dækker hende godt nok? og vil en juniordyne afhjælpe de kolde hænder?

Mener madison er nogenlunde på alder med din og vi har brugt junior dyne siden hun var tre måneder. Det afhjælpet ikke kolde hænder. Hun sovet med små tynde vanter om natten fordi hun klør sig til blods. Men hun har ikke kolde hænder mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla sover også med hænderne oppe, og de bliver tit kolde. Overvejede også juniordyne, men tror ikke det hjælper på hænderne. Hun skal jo også kunne sparke dynen af, hvis det bliver for varmt, og en juniordyne er dobbelt så tung :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla sover også med hænderne oppe, og de bliver tit kolde. Overvejede også juniordyne, men tror ikke det hjælper på hænderne. Hun skal jo også kunne sparke dynen af, hvis det bliver for varmt, og en juniordyne er dobbelt så tung :)

Også mine overvejelser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det ikke noget probloem med at sparke junior dyne af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i hvert fald ikke det skyldes dynens størrelse og tvivler på det hjælper at give hende en størredyne. Måske hun skal have mere tøj på? Hvad sover hun i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror i hvert fald ikke det skyldes dynens størrelse og tvivler på det hjælper at give hende en størredyne. Måske hun skal have mere tøj på? Hvad sover hun i?

Hun har bodystocking og natdragt på.... Det er kun hænderne der er kolde, men hun har dem også altid uden for.dynen - også selv om jeg pakker dynen ned om hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER