Amaryllis

Stine - kan der blive mindre af hende?

10 indlæg i dette emne

2011 må være året, hvor min vægt bliver ændret.

Jeg har meldt mig til Bitz-kuren på go'morgen danmark, og skal i dag ud og handle ind til den.

Madlog.dk bruger jeg til indtastning af maden, så jeg kan se hvor meget jeg spiser i løbet af dagen.

Da jeg aldrig har været morgenmadsspiser, starter jeg dagen med Nupo - det er bedre end ingenting (i min verden).

Mit mål er at tabe 10 kg, da jeg siden sidste fødsel for 6 år siden - har slæbt rundt på 15 kg for meget. Tog 22 kilo på under graviditeten, men har aldrig tabt dem igen. :angry

Ved at jeg får tabt mig, håber jeg også, at flovheden over min krop forsvinder. Jeg er ikke meget for at vise mig nøgen foran min mand, til trods for at vi har kendt hinanden i 11 år (9. januar). Jeg var også lidt overvægtig da jeg mødte ham, han er dog normalvægtig. Mangler dog hans opbakning i, at jeg vil tabe mig. Han synes ikke det er nødvendigt, da han ser mig dejlig som jeg er. Han er typen som kan spise alt uden at tage på....uretfærdigt.

Desværre kan jeg se, at vores ældste minder meget om mig, hun er blevet rund om maven - men det håber vi at hun vokser fra.

Motion er pt. zumba en gang om ugen og lidt wii-aktivitet. Det skal også op igen.

Håber denne tråd, kan være min selvhjælpstråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til.. Håber som altid at du når dine mål. Den bedste sejr er sejren over sig selv pg lysten til det usunde!!

Held og lykke, glæder mig til at følge dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen. Jeg hepper på dig :glad :glad

Er sikker på at du nok skal komme af med det, når du træner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go' kamp Stine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går stille og roligt frem.

Vægten viser minus 1 kg, men det tolker jeg ikke vildt positivt, da jeg i tirsdag ikke kunne holde noget indenbords om aftenen.

Jeg laver mad efter Go'kur 2011 på tv2. Dog følger jeg ikke alle retterne, da der kommer for meget til rest. Jeg varmer hellere det op dagen efter og får spist det hele. Familien har indtil nu syntes godt om retterne.

Om eftermiddagen står den på frugtfad sammen med pigerne, farmand - gider ikke alt det frugt og grønt.

Mellemmåltider er frugt eller groft grønt.

Motion har jeg ikke fået dyrket endnu, da jeg pt sidder med en danskeksamensopgave. Har dog bestemt mig for at kl. 13.00 tager jeg et kvarter på kondicyklen - en stille start.

Vand får jeg rigeligt af, drikker to glad før hvert måltid, for at lægge en mæthedsfornemmelse i maven.

Synes det er rart med alle de farver i min frugt og grønt kasse - det plejer der kun at være om sommeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg til nu indtaget:

en nupo jordbær til morgenmad + 2 glas vand

190 gram gulerødder i stave med dyp + 3 krus the

2 skiver ristet rgubrød med hjemmelavet tunsalat, iceberg og tomat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten viser -1,7 kg efter en uge, det er jeg rigtig godt tilfreds med.

Jeg har takket nej til søde sager hele ugen, dog med undtagelse af et lille stykke kransekage i mandags. Jeg har endnu ikke mærket nogle gener over at mangle mit normale sukkerindtag - elsker chokolade og vingummi.

Maden er blevet reduceret fra 2 til en portion hver aften, fedtstof på brød er væk, drikker godt med vand...så render hele tiden.

jeg er faktisk stolt af mig selv, og kan mærke på manden at han også synes jeg kæmper flot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går fik jeg leveret min hula-hop-ring. Ærligt må jeg indrømme, at jeg tænkte den kan jeg ikke holde igang.

Den er lige blevet samlet og så måtte jeg afprøve den. Hold da lige op, den kunne godt blive oppe - men den sad ikke i dellerne.

Den kørte rundt og mine piger klappede af mig. Bulerne på ringen går godt nok ind og trykker, så jeg er ikke i tvivl om at den kan virke. Nu er min plan at bruge den minimum hver anden dag.

Skal lige have målt taljen, så jeg kan se effekten via et målebånd.

Jeg blev også helt glad, da jeg steg på vægten i morges, den viste et minus på 2,4 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft man hvor er du sej.. 2,5 kg.. shit det flot..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvoooor er du bare COOOOL!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER