nr3

Forsigtig tilmelding

12 indlæg i dette emne

Jeg melder mig forsigtigt på banen her. Har testet positivt siden i søndags, og det ser ud som om de bliver mere positive.

Havde dog en biokemisk i juli, så er lidt forsigtig. Det er 3. barn her og håber vildt det er sandt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaaa, tillykke og velkommen i gruppen :loveshower

Det er jo lidt tidligt for os alle sammen, men vi må jo tro på det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen velkommen til jeg er også selv på den forsigtige side pga. 2 aborter og tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og tillykke til jer også :glad

Det er nogle år siden jeg sidst var gravid, og da ville lægen først se mig i 9. uge, men denne gang ville de bare se mig hurtigst muligt for at få mig ind i systemet - så skal til lægen i næste uge.

Har I også fået den besked, hvis I altså har snakket med lægen allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke ringet til lægen endnu, men det kunne da være jeg skulle få det gjort. Det er jo noget helt specielt at få lavet vandrejournal :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede i første omgang bare at bestille en tid via deres onlinebestillling, og da bad jeg om en tid i starten af januar, men så fik jeg mail fra dem om, at de ville have jeg skulle ringe fordi de var begyndt at ville have de gravide ind i systemet hurtigst muligt. Men kan godt være det bare er i det lægehus. Synes det virker meget tidligt at skulle til lægen 5+1 :blink Måske er det min alders skyld? Er 35 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er godt nok tidligt. Jeg er også 35 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den positive test :) Jeg har også testet positiv siden søndag. Ifølge egne beregninger er jeg 4+4, men lægen siger jeg er 5+0, da de altid regner med en 28-dages cyklus... Jeg skal til første lægebesøg i starten af januar, de ville ikke se mig før (spurgte dog heller ikke). Jeg havde en bio i april, så tør ikke tro på at den blive hvor den skal, før jeg er længere henne... Krydser dog fingre for os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder næsten som mig. Jeg er 4+3 efter min cyklus, men hvis jeg skal regne med 28 dages cyklus er jeg 5+1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og tillykke til jer også :glad

Det er nogle år siden jeg sidst var gravid, og da ville lægen først se mig i 9. uge, men denne gang ville de bare se mig hurtigst muligt for at få mig ind i systemet - så skal til lægen i næste uge.

Har I også fået den besked, hvis I altså har snakket med lægen allerede?

Jeg fik ringet til lægen i dag, de vil først se mig efter nytår. Så du er vist bare heldig med din læge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det nu ikke er spild af tid og bare klinikdamen der har taget fejl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 7 uger henne og skal til lægen i næste uge ... måske grundet jeg gerne vil på et andet sygehus end det vi hører til¨, så det skal der søges om!

Og Tillykke forresten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER