Guest

Er det mig der er lidt emsig?

29 indlæg i dette emne

Hvis min ven A lægger et billede ind og kun deler med venner og jeg deler ( eller bare trykker like), kan alle mine venner se det - også dem der ikke er venner med A.

Du kan lave brugerdefineret indstillinger og gøre så din svigermor ikke kan se billederne.

Hvis du lægger et billede ind som svigermor ikke kan se, men din mand deler eller trykker like (og er ven med svigermor) kan svigermor se det fra ham.

Det giver god mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis min ven A lægger et billede ind og kun deler med venner og jeg deler ( eller bare trykker like), kan alle mine venner se det - også dem der ikke er venner med A.

Du kan lave brugerdefineret indstillinger og gøre så din svigermor ikke kan se billederne.

Hvis du lægger et billede ind som svigermor ikke kan se, men din mand deler eller trykker like (og er ven med svigermor) kan svigermor se det fra ham.

Det passer ikke.

Jeg har lige delt en person herinde fra sin video(sry), som jeg VED er en skjult profil.

Christian kunne ikke se den video, selvom den lå på min når jeg gik ind på min side..

Så det er KUN den persons venner, der kan se den video jeg delte.

Jeg har også haft min far spærret, så han ikke kunne se noget, og min faster har liket, og delt billeder - og han har aldrig kunnet se dem (Det ved jeg, for så havde han kontaktet mig!)

Så hvis profilen er lukket, kan andre aldrig ikke se de ting.. Ellers må jeg da lige kontakte den bruger, og spørge hvordan hun har gjort sin profil SÅ hemmelig på facebook ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig problemet og slet ikke med sviger da hun ikke er på fjæsen ;) Men folk 'liker' kun de ting vi ligger op. Men jeg har også lavet en privat gruppe til Leah hvor vores venner så kan melde sig ind og følge os/Leah. Så kan vi ligge billeder og videoer ind og de bliver der uden de kommer på hele fjæsen når de liker. Der ryger stadig enkelte billeder op på væggen ind i mellem.

Mht hvem der kan se hvad man poster så, kan man i indstillinger bestemme hvem der skal kunne se dine opslag, men man kan også gøre det ved hver enkelt. Lige ved siden at 'slå op' kanppen kan du vælge om det skal offentlig eller kun dine venner :)

post-4715-0-46365800-1354959200_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig problemet og slet ikke med sviger da hun ikke er på fjæsen ;) Men folk 'liker' kun de ting vi ligger op. Men jeg har også lavet en privat gruppe til Leah hvor vores venner så kan melde sig ind og følge os/Leah. Så kan vi ligge billeder og videoer ind og de bliver der uden de kommer på hele fjæsen når de liker. Der ryger stadig enkelte billeder op på væggen ind i mellem.

Mht hvem der kan se hvad man poster så, kan man i indstillinger bestemme hvem der skal kunne se dine opslag, men man kan også gøre det ved hver enkelt. Lige ved siden at 'slå op' kanppen kan du vælge om det skal offentlig eller kun dine venner :)

post-4715-0-46365800-1354959200_thumb.pn

Det var faktisk en god idé :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER