Mette A.

De kære fulde mænd

7 indlæg i dette emne

Igår aftes var Per til julefrokost og kom hjem kl. 3.30 i nat rimelig fuld og han er simpelthen så sød, sjov og samtidig irriterende :D . Vi er på besøg hos svigerforældrene, så både vores hund Loke og Lise sov inde hos os i weekendsengen, så Per skulle være ret stille for ikke at vække Lise. Nå men jeg hører ham så komme ind og forsøge at tysse på hunden, der selvfølgelig er begejstret for at se ham. Men det er sådan en fuldemands "SHHH! SHHH!" fremfor en lav og rolig en :rolleyes Heldigvis vågner Lise ikke.

Jeg kan så mærke han kommer kravlende hen over sengen og klapper rundt på den for at finde mig (der er meget mørkt). Jeg ligger på siden og da han så finder mig smider han sig ned oven på mig. UFFF det er hårdt at ligge på siden med omkring 90 kg fordelt oven på sig, så jeg stønner lidt og brokker mig imens jeg forsøger at skubbe ham af. "Hvaaad?" siger han bare i sådan en helt uskyldig tone. Så fniser han lidt og triller over til sin egen side imens han siger "Sure løg" (i drilsk tone). Jeg kysser ham godnat og ligger mig til at sove.

Vi når så at ligge i ca. 5-10 min da han pludselig ruller over i mig og i en MEGET høj hvisken ind i hovedet på mig siger "Sover du??!". Jeg kan ikke lade være med at grine højt, men også lidt anstrengt da han jo er pænt tung og maser mig lidt. "Hallooo, sover du??". Jeg svarer så godt jeg kan imellem jeg griner lidt og maser med ham "Hvad tror du selv?". "Det var et ja/nej spørgsmål!" siger han så bare. "Nej!" svarer jeg så.

Så stikker han hænderne ind under min dyne og begynder at befamle mig rundt omkring, imens han siger "Jeg har taget en beslutning!.... men du har for meget tøj på" (jeg havde trusser og en natkjole på). Så griner jeg igen og smider mine trusser. Han skynder sig så at kravle ovenpå mig og siger "Hold kæft det var nemt! Det skulle jeg have haft prøvet for flere år siden!". Nu kan jeg slet ikke holde op med at grine. Han "varmer mig lidt op" med lidt kys og kærtegn før jeg er klar. Da vi så er igang siger han så "Nu håber jeg det er det rigtige værelse jeg er kommet ind på!" oooog så griner jeg igen :rolleyes Det er virkelig svært at beherske sig og forsøge at være stille. Da jeg endelig får taget mig sammen lidt og vi kommer ind i en god rytme, bliver min vejrtrækning lidt tung og jeg får måske også stønnet lidt. Så kommer han igen med den der fuldemands snak "SHHH! SHH! Vær nu stille!" og så griner jeg igen :D

Utroligt nok vækkede vi ikke Lise der, men hun vågnede så lidt senere, mens vi stadig var igang (men betydeligt mere stille), så vi måtte desværre afbryde :P men ellers var det en meget underholdende, hyggelig og sjov nat. Der var ikke nogen af os der fik ret meget søvn, da jeg så måtte stå op med Lise lidt i 7 - men man kan sove når man bliver gammel!

Har i andre nogle søde, sjove og måske irriterende historier om jeres fulde mænd? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op hvor jeg grinede da jeg læste den historie :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha :D Fantastisk historie! :P

Min mand er er sjældent hyggelig-fuld.. Han er bare træls :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder som om I har det dejligt sammen :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja det var godt nok sjovt - jeg har stadig gået og smågrinet af ham hele dagen idag også :P

Og ja, vi har det rigtig dejligt sammen :biglove selvom han selvfølgelig også har sine trælse øjeblikke, så er der heldigvis langt imellem dem.

En af de ting jeg bedst kan lide ved når han er fuld (der er faktisk ikke noget jeg IKKE kan lide, da han altid er meget sød og behagelig/hyggelig, når han er fuld), men det er at han åbner mere op og kan snakke om sine følelser, når han er fuld :P Så det udnytter jeg tit og har haft de bedste og dybeste samtaler med ham i den tilstand. Desværre er det så tit at han ikke selv kan huske det næste dag, men JEG får meget ud af det :whistling Jeg kan lære rigtig meget om ham, som jeg aldrig ville have fået af vide i ædru tilstand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja det var godt nok sjovt - jeg har stadig gået og smågrinet af ham hele dagen idag også :P

Og ja, vi har det rigtig dejligt sammen :biglove selvom han selvfølgelig også har sine trælse øjeblikke, så er der heldigvis langt imellem dem.

En af de ting jeg bedst kan lide ved når han er fuld (der er faktisk ikke noget jeg IKKE kan lide, da han altid er meget sød og behagelig/hyggelig, når han er fuld), men det er at han åbner mere op og kan snakke om sine følelser, når han er fuld :P Så det udnytter jeg tit og har haft de bedste og dybeste samtaler med ham i den tilstand. Desværre er det så tit at han ikke selv kan huske det næste dag, men JEG får meget ud af det :whistling Jeg kan lære rigtig meget om ham, som jeg aldrig ville have fået af vide i ædru tilstand!

:ditto !

Nogen gange synes jeg det er lidt trist... Hvorfor kan han ikke snakke om sådan nogen mere personlige og følsomme ting, når han er ædru? :unsure

Søren er normalt ikke specielt snaksaglig, men når han er fuld, så snakker han som et vandfald! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto !

Nogen gange synes jeg det er lidt trist... Hvorfor kan han ikke snakke om sådan nogen mere personlige og følsomme ting, når han er ædru? :unsure

Søren er normalt ikke specielt snaksaglig, men når han er fuld, så snakker han som et vandfald! :rolleyes

Haha det er det samme her. Og ja, ville også ønske han kunne åbne sådan op når han er ædru, men det er åbenbart MEGET svært for mænd. Ved ikke om det er noget de er født med eller om det skyldes vores samfunds indstilling om at det er feminint at snakke følelser osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER