tazdiginez

Hun sover ikke i weekenden

6 indlæg i dette emne

Maliva vil ikke sove lurer i weekenden :(

Hun kan sagtens falde i søvn, men hun vågner 10-15 min. Efter og er lysvågen.

Selvom vi er ude og lege om formiddagen og hun får rigeligt at spise og drikke, så vil hun ikke sove lur. Hun er bare så træt og pylret og jeg prøver at putte, men det virker ikke. Hun kan blive ved med at rejse sig indtil hun alligevel skal i seng om aftenen.

Hvad kan jeg ellers gøre?

Jeg er ved at få grå hår af det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh ha, det ved jeg sørme ikke... Herhjemme er det omvendt <_<

Hvad sover hun i i Dp? Og hvad sover hun i derhjemme? Hvordan lægger Dp-mor hende? Og hvordan lægger du hende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha, det ved jeg sørme ikke... Herhjemme er det omvendt <_<

Hvad sover hun i i Dp? Og hvad sover hun i derhjemme? Hvordan lægger Dp-mor hende? Og hvordan lægger du hende?

Hun sover fint i dp.

Dp ligger hende bare i barnevognen efter middagsmad og så vender Maliva sig rundt og sover. (nogle gange falder hun i søvn ved middagsbordet :P )

Uanset om vi putter i barnevogn eller seng her hjemme i weekenden, så sover hun ikke...

Jeg aner ikke mine levende råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville foreslå at komme ud og se nogle ændre børn. Men det er måske det I gør når I går ud og leger?

Ellers har jeg desværre ikke nogle forslag, det lyder hårdt med en pyldret tøs :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja vil nogen gange hellere ikke sove i weekenden. Her handler det om hun prøver grænser af. Når hun bliver lagt barnevognen brokker hun sig og græder men hvis vi er sikker kommer hun ikke op igen. Så må hun brokker sig lidt og vi må evt trille lidt. Efter noget tid giver hun efter og falder i søvn. Men det er helt klart grænser hun prøver af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi samme problem med Kira. Dp lægger hende bare i barnevognen og inden hun får puttet de andre, så er Kira allerede i drømmeland.. Men herhjemme nægter hun at sove i barnevogn og i sengen sidder hun bare og leger og kaster dybe, pude, sut og nussebamse ud af sengen og kalder så på os.. Vi går så ind og putter hende 5-10 gange før det lykkes at få hende til at falde i søvn. (Altså bare samler tingene op, ligger hende ned og siger godnat og går igen).. Igår gik der 2 timer før hun sov..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER