FruSchmidt

Bare det snart var 2013

38 indlæg i dette emne

Når du så en dag bliver "offentlig" herinde, så vil jeg da mægtig gerne se lidt fra jeres bryllup. Jeg er "gammel" bryllupsklar-bruger, og det hænder da, at jeg stadig går derind og kigger - og sukker over alle de kjoler, jeg IKKE kan få, fordi jeg er blevet gift... :lolhit
Tror faktisk ikke jeg nogen sinde lagde et billede op af os kan da sende hvis det skulle være.. jeg blev gift sidste år i august.. der er sket så meget siden da at det slet ikke er til at følge med i.. Lige nu er vi ved at få bygget vores nye hus så efter bryllupsrejsen så har det faktisk stået på forberedelse af bygning og bestemme en masse ting vi gerne ville have i det nye hus.. :)

når du siger "gammel" bruger.. hvor "langtid " siden er det så? :) Ej du skal da ikke sukke over alle de kjoler.. jeg har sådan før var det bare iiihh åååhhh alle de kjoler osv og det skulle det være osv osv.. nu er det slet ikke det der er i mine tanker det er overstået et "slut" kapitel og nu er det bygge hus og baby der er i mit hovede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror faktisk ikke jeg nogen sinde lagde et billede op af os kan da sende hvis det skulle være.. jeg blev gift sidste år i august.. der er sket så meget siden da at det slet ikke er til at følge med i.. Lige nu er vi ved at få bygget vores nye hus så efter bryllupsrejsen så har det faktisk stået på forberedelse af bygning og bestemme en masse ting vi gerne ville have i det nye hus.. :)

når du siger "gammel" bruger.. hvor "langtid " siden er det så? :) Ej du skal da ikke sukke over alle de kjoler.. jeg har sådan før var det bare iiihh åååhhh alle de kjoler osv og det skulle det være osv osv.. nu er det slet ikke det der er i mine tanker det er overstået et "slut" kapitel og nu er det bygge hus og baby der er i mit hovede :D

Jeg var en 2011-brud :7himmel

Og det med kjolerne er vist mest fordi min svigerinde (mandens lillebrors forlovede) er meget bryllupsorienteret lige for tiden. Blandt andet var vi på bryllupsmesse i Bella Center (nåede det ikke selv, da jeg skulle giftes) og det sætter da helt sikkert tankerne i gang igen.

Men hey - jeg kan købe kjoler til alle de bryllupper vi skal til fremover...(har en del vennepar m.v. der ikke er gift endnu). :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck!! Nu ser jeg lige at der bliver skrevet om hpv vaccinen. Må man ikke få den hvis man er gravid? Jeg har den sidste vaccination D 19 marts. Og vi har besluttet at gå igang nu !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AnnB prøv at snakke med din læge om det.. :) Men de siger hvertfald man ikke må hvis man bliver gravid inden det sidste stik kan man ikke få det, og man så skal vente til man har født også begynde igen forfra når man har født... men synes bare du skal snakke med din læge om det.. :) Held og lykke med projekt baby :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck!! Nu ser jeg lige at der bliver skrevet om hpv vaccinen. Må man ikke få den hvis man er gravid? Jeg har den sidste vaccination D 19 marts. Og vi har besluttet at gå igang nu !

AnnB prøv at snakke med din læge om det.. :) Men de siger hvertfald man ikke må hvis man bliver gravid inden det sidste stik kan man ikke få det, og man så skal vente til man har født også begynde igen forfra når man har født... men synes bare du skal snakke med din læge om det.. :) Held og lykke med projekt baby :seng

Kære AnnB,

Som jeg har forstået det, er risikoen ved at få den sidste del rigtig lille, da det er en død vaccine; men udelukke en risiko - den kan man ikke.

Derfor er det nok en god ide, at du lige gør op med dig selv, hvad der fylder mest lige nu - vi har planlagt at vente til jeg har fået min sidste...(tænk hvis man dør på grund af livmoderhalskræft bare på grund af et enkelt manglende stik - grotesk situation, og det sker nok aldrig, men jeg vil hellere vente de tre måneder mere - og så "pudse min glorie").

Men hey - man må jo gerne øve sig i mellemtiden ik :sm :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begynder på PB til april.. Vi havde oprindelig snakket om at vente til november 2013, men nu synes vi begge det skal være. Det er næsten lige før min mand er mere skruk end jeg er.. eller egentlig har jeg været skruk i et stykke tid sådan under overfladen og så blev jeg lidt overrasket over at han lige pludselig var skruk. Anyway vi er begge super skrukke og ser frem til april!

Jeg er allerede gået igang med at tage folinsyre i midten af januar og jeg er 28 år.

Halløj :balloonsSå kunne det snildt være, at vi kan følges ad - og til april er jeg også 28 :yay(og er også startet på folin-syre; så kan jeg vidst ikke gøre meget mere).

Hvordan går det hos dig FruSchmidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj :balloonsSå kunne det snildt være, at vi kan følges ad - og til april er jeg også 28 :yay(og er også startet på folin-syre; så kan jeg vidst ikke gøre meget mere). Hvordan går det hos dig FruSchmidt?

Hej Fru H

Det går fint.. vi smider pillerne i starten af april eller når jeg har haft min mens der omkring.. jeg har fået job lige pt er det en deltids stilling som måske fører til fuldtid som jeg håber så er lidt nervøs for at begynde på PB fordi "snyder man dem så" men de spurgte ikke ind til om jeg snart tænkte på børn eller noget .. :)

Jeg har allerede tænkt på pigenavne og drengenavne thihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Fru H

Det går fint.. vi smider pillerne i starten af april eller når jeg har haft min mens der omkring.. jeg har fået job lige pt er det en deltids stilling som måske fører til fuldtid som jeg håber så er lidt nervøs for at begynde på PB fordi "snyder man dem så" men de spurgte ikke ind til om jeg snart tænkte på børn eller noget .. :)

Jeg har allerede tænkt på pigenavne og drengenavne thihi

De må heller ikke spørge om du snart tænker på at få børn.. og efter min mening snyder du dem ikke. Man ved jo aldrig hvornår man rent faktisk bliver gravid - der kan jo gå fra en måned til flere år. Det er jo naturligt at folk får børn.. sådan har vi i hvert fald altid haft det på min arbejdsplads når vi ansætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må heller ikke spørge om du snart tænker på at få børn.. og efter min mening snyder du dem ikke. Man ved jo aldrig hvornår man rent faktisk bliver gravid - der kan jo gå fra en måned til flere år. Det er jo naturligt at folk får børn.. sådan har vi i hvert fald altid haft det på min arbejdsplads når vi ansætter.

Det er fordi jeg nødig vil holde nogle for nar .. synes næsten det er en synd man tænker så meget på det også har man lige fået et arbejde.. hehe.. men ja du har ret.. sådan er livet jo også bare.. :)

Mnl Hvor er du egentlig fra? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det er dejligt, at du gør dig den overvejelse om, hvorvidt du "snyder" din arbejdsgiver.

Jeg er ikke selvstændig, men ser verden gennem arbejdsgiverbriller. Derfor må jeg indrømme, at jeg godt kan blive lidt forundret over, hvor få, der egentlig tænker på deres arbejdsgivere, når og hvis de planlægger børn eller lignende.

Vores optimale planlægning ud fra mit arbejde går helt sikkert også på at sigte mod en fødsel i perioden februar-juli. Optimalt set faktisk fra april til juli, men jeg VIL i gang i april, og jeg VIL IKKE være gravid i 12 måneder *FNIS*. Desuden er det væsentligste hensyn i sen-efteråret.

Hatten af for dig - at du forsøger at tage hensyn til din arbejdsgiver. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi jeg nødig vil holde nogle for nar .. synes næsten det er en synd man tænker så meget på det også har man lige fået et arbejde.. hehe.. men ja du har ret.. sådan er livet jo også bare.. :)

Mnl Hvor er du egentlig fra? :)

Jeg er fra København..

Kan af en eller anden grund ikke få lov til at rette i min profil (den siger "Child1: enter valid birthday").

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER