den anden

hvordan slipper jeg for følelserne?

13 indlæg i dette emne

Hej alle

Lang tid siden jeg har været herinde, og er nu oprettet anonymt, netop på grund af det her... Men jeg er virkelig kommet i knibe... følelesmæssigt.. og jeg ved godt hvad jeg skal gøre.. men har slet slet ikke lyst til det... Ved der er mange der vil tage stor afstand til det jeg har gang i.. og det er helt ok for mig.. vi alle ser ikke ens på tingene...

Men jeg har brug for gode råd.. eller i det mindste prøve at se om der er andre muligheder som jeg ikke har set...

Sagen er den... at jeg har et forhold til min chef (i know!!!!)

men min chef...... er gift........... (I KNOW!!!)

han har sagt til mig at han ikke ønsker at gå fra hende derhjemme... og det er jo ærlig snak og det synes jeg er fedt.. men for pokker da osse!!! hvis alt var godt derhjemme ville han jo ikke have brug for mig... jeg ved godt at alle ikke lever livet ens, men som jeg ser det så når der ikke er sex eller daglig kærlighed i et forhold mere... ja som er man venner der bor sammen... og jeger sikker på han elsker hans kone... ingen tvivl om det.. men man kan godt elsker sin ven... og det er det jeg mener de er... lykken er ikke kun sex, men det er bare så vigtig en del for mig..

Jeg har sagt til ham at jeg synes det er ham der er den store taber her... for uanset om jeg ender op sammen med ham eller en anden vil jeg ALDRIG få sådan et forhold hvor kærligheden til hinanden vil blive glemt...

jeg er nok forelsket i ham... har fortalt jeg gerne vil have mere... og har også sagt til ham at jeg går og venter på han selv opdager det som er SÅ tydeligt for alle andre (og det er det altså) at han er forelsket i mig... men han er en vatpik på det område og jeg tror ikke jeg nogensinde får ham... det er synd for hans børn siger han.. jeg synes at det er synd at han viser hans børn at det er okay at nøjes her i livet...

vi har det sjovt og griner meget sammen... vi kan sagtens holde tingene adskilt så jeg går ikke rundt og er ulykkelig på arbejdet eller noget... men indrømmet.. jeg vil gerne have mere...

kan det lade sig give sig eller skal jeg glemme ham og komme videre... jeg har fortalt ham at jeg ikke går og venter for evigt på ham...

rodet.. ja en smule.. men håber på svar alligevel;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kom videre! Hvis han siger, at han ikke vil gå fra konen, så er det sådan han har det, og så tror jeg ikke jeres chancer sammen er ret gode. Og så længe han er sammen med konen, vil du altid være nr. 2, og du vil ikke have hans fulde opmærksomhed, og vil altid komme i 2. række. Hvor længe kan du leve med at være 2. prioritet?

Og så er jeg altså nødt til at bringe det her op: Har du tænkt på konen? Det kan godt være at hun i dine øjne er en naiv dame, der ikke kan se, at deres forhold er dødsdømt, men forestil dig, at det var din mand, der var utro?

For et par år siden gik et par vi kender fra hinanden efter 10 år sammen, fordi han havde fået en anden. Hun havde ikke set den komme, og måtte have krisehjælp, og psykologen fortalte hende, at det skulle bearbejdes på samme måde som hvis han var død og ikke "bare " gået.

Så for din egen skyld og for konens skyld: Kom ud af det nu! Hellere i går end i morgen!

Dessuden siger statestikken, at en person, er er utro over en længere periode, vil være det igen i et nyt forhold også. Hvordan vil du have det med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Videre til den næste, du stræber efter noget du ikke får og som jeg ser det er det ikke sundt for dig i længden.

Han har det da super han får uforpligtende sex af dig, lidt af konen samt en dejlig familie.

Dit synspunkt på hvad han gør i forhold til hans familie osv, er ikke dit ansvar og Du ved jo ikke om kærligheden er glemt.

Som jeg ser det er det dig som er taberen i det her du længtes efter noget du aldrig får og han får både i pose og i sæk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ska sige stop og komme videre. Du får aldrig noget mere af ham, så længe han blir hos konen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Videre til den næste, du stræber efter noget du ikke får og som jeg ser det er det ikke sundt for dig i længden.

Han har det da super han får uforpligtende sex af dig, lidt af konen samt en dejlig familie.

Dit synspunkt på hvad han gør i forhold til hans familie osv, er ikke dit ansvar og Du ved jo ikke om kærligheden er glemt.

Som jeg ser det er det dig som er taberen i det her du længtes efter noget du aldrig får og han får både i pose og i sæk

Jeg er helt enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Han har sagt at han vil vælge sin kone og hvad han vil i livet og hans prioriteringer i hans ægteskab kommer vel kun ham og hans kone ved.

Dit spørgsmål i overskriften - jeg ved ikke hvordan du slipper for følelserne. I sidste ende må du vel søge andet job eller afdeling og komme væk fra en dagligdag med ham. Det er nok ikke nemt at arbejde sammen og komme videre - hvis i bryder. Jeg aner ikke hvordan dine muligheder er for dette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom videre... Som andr skriver. Kom videre, find dig en mand som også ønsker dig ligeså meget som du ønsker ham!

Jeg stod i en lignene situation for 4 år siden, da jeg mødte min mand. Men han fortalte mig, at det eneste grund til at han kunne være sammen med mig, var fordi at han vidste at han ikke skulle være sammen med hans kone længere. Fordi forholdet for længst var slut, længe før mig. De var "bare" vokset fra hinandn. Han vidste det og hun vidste det. Der gik et halvt år, fra han fortalte hende det tilt var på plads og vi kunne starte et liv sammen.

Min pointe er, havde han fortalt mig at han ikke havde tænkt sig at det skulle udvikle sig, og at han ville blive sammen med sin daværende kone - så var jeg gået. Selvom jeg var forelsket i ham.

Det er ikke et liv, hverken for dig, ham, konen eller hans familie.

Du fortjener jo en dejlig fyr der vil give dig verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Videre til den næste, du stræber efter noget du ikke får og som jeg ser det er det ikke sundt for dig i længden.

Han har det da super han får uforpligtende sex af dig, lidt af konen samt en dejlig familie.

Dit synspunkt på hvad han gør i forhold til hans familie osv, er ikke dit ansvar og Du ved jo ikke om kærligheden er glemt.

Som jeg ser det er det dig som er taberen i det her du længtes efter noget du aldrig får og han får både i pose og i sæk

jeg er helt enig med MLM, og så kan jeg ikke lade være med at tænke på de vise ord, jeg engang hørte, nemlig at måden man får manden på, er også måden man mister ham på. Hvilket vil sige, hvis nu han gik fra kone og børn, ville du så være 100% tryg i et parforhold med ham, når han netop har vist, at han ingen skrupler har med at være sammen med en anden, mens han er i et parforhold???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre i at du bare skal videre.. Det her forhold, tror jeg virkelig ikke du kan få mere "ud af".

Jeg er til gengæld ikke enig i alt det med at han nok også ville "gå fra" dig, på den måde eller at han nødvendigvis er utro igen.

Man er jo to personer til at skabe situationen, og eftersom du nok er anderledes end konen, og han jo mangler noget der kan man jo godt forestille sig at I kunne få noget der var anderledes end dem; MEN han går ikke fra hende, også er det altså bare med at komme videre..

I øvrigt, har jeg virkelig svært ved at sætte mig ind i at "dele" en mand, især en mand som tydeligt gør opmærksom på at man ikke er særlig vigtig, og man kun betyder noget fysisk og at det er spændingen han kan lide.

I princippet, kunne du være hvilken som helst kvinde for ham jo. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre i at du bare skal videre.. Det her forhold, tror jeg virkelig ikke du kan få mere "ud af". Jeg er til gengæld ikke enig i alt det med at han nok også ville "gå fra" dig, på den måde eller at han nødvendigvis er utro igen. Man er jo to personer til at skabe situationen, og eftersom du nok er anderledes end konen, og han jo mangler noget der kan man jo godt forestille sig at I kunne få noget der var anderledes end dem; MEN han går ikke fra hende, også er det altså bare med at komme videre.. I øvrigt, har jeg virkelig svært ved at sætte mig ind i at "dele" en mand, især en mand som tydeligt gør opmærksom på at man ikke er særlig vigtig, og man kun betyder noget fysisk og at det er spændingen han kan lide. I princippet, kunne du være hvilken som helst kvinde for ham jo. :/

Jeg er meget enig! I det hele...

Jeg tror ikke på 'Once a cheater always a cheater' - det KAN jo også have noget at gøre med den man er sammen med og ikke kun hvordan man er som person. Men han har jo tydeligt valgt og så er der ikke noget at gøre - så tror jeg ikke på han ændrer mening.

Glem ham - han får det præcis som han vil have det og du længes efter noget du ikke kan få. Det fortjener ingen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da egentlig ikke at han "nøjes". Jeg synes da tværtimod at han tager hvad han vil have? :blink

Synes i øvrigt at det er fint at han vil skåne børnene, da en skilsmisse vist ikke er ethvert barns drøm. Det klinger dog lidt hult, når han lever et dobbeltliv alligevel <_<

Jeg ved ikke hvordan du slipper for følelserne. Det bliver jo i hvert fald nok svært sålænge du skal se på ham hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad der sker på hans side af forholdet med konenog hvad grunden er til at han ønsker en elskerinde, så kan du ikke gøre noget ved det. Han har fortalt hvad han gerne vil ha, han ar jo ikke midt i det hele ændret spille-reglerne.

Så man kan sige at du vidste hvad du gik ind til, eller ihvertfald hvad du gik videre med efter han fortalte hvad han ønsker.

Jeg er ikke enig i at "en gang utro, altid utro", sådaan behøver det ikke nødvendigvis at være.

Selvom min mand var hans kone utro kortvarit, inden vi startede vores liv rigtigt sammen, så kunne jeg ALDRIG forestille mig at han ville være mig utro. Det er jeg slet ikke bange for.

Men du fortjener bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil gerne forklare mig lidt;0)

Jeg respektere at han har sagt at han ik går fra konen.. så ja.. det er jo sådan set mit valg at han "får lov" til at få det som han vil have det... lige nu er det også okay for mig... men jeg ved at det ikke bliver ved med at være nok... han udnytter ikke mig eller situationen... vi udnytter hinanden... så at sige...

mht. konen... så er det ikke mit ansvar, men mere hans som jeg ser på det.. hvordan hun ville have det hvis hun opdagede det... måske er jeg kold her, men jeg kender hende ikke og jeg står altså ikke til ansvar for folk der ikke er i mit liv... jeg vil så heller ikke ødelægge nogens psyke bevidst eller gøre dem noget ondt bevidst... men jeg ved ik hvem hun er..

mht. til HAM... Jeg vil gerne prøve at forsvare ham lidt selvom i nok ruller øjne nu ;0) men han er altså en god mand (altså lige bortset fra dette) Han har aldrig været utro før (og JO det VED jeg 100 pct.) Han behandler alle godt (igen bortset fra dette) Han har fået mange tilbud før men har altid sagt pænt nej tak, så det er altså ikke fordi han kaster rundt med kæppen hvor han kan komme til... men han har gjort det med mig fordi han ik kan lade være... han er latent forelsket i mig... han ved det bare ikke selv endnu ;0) så nej.. jeg er ikke bare en han bruger og smider væk som det passer ham... og jeg er altså heller ikke en hund der kommer når han fløjter;0) men vi hygger os sammen...

der er INGEN før mig der har konfronteret ham med hans forhold, og det er jo ikke noget der sker over en nat at man beslutter sig.. det er altså en fase man skal overveje og det tager tid at finde ud af hvad det rigtige er... jeg havde i min vildeste fantasi ikke forestillet mig at han skulle smide alt på gulvet her og nu for at være sammen med mig... det ville nok være en smule overilet... men uanset om vi finder sammen eller ej mener jeg stadig han skal kigge på hans forhold... og jeg har sagt det til ham ligeud... derfor taber jeg ikke i det her... jeg får aldrig et forhold hvor kærligheden ikke er en del af hverdagen...

en gang utro altid utro.... hmmm en gang overvægtig altid overvægtig??? for jeg har da vejet 120 kg. men vejer altså nu 69 kg??? ;0) den er jeg ikke enig i. Har man det godt i et forhold (som der skal TO til) så er der ingen grund til at kigge efter noget andet.....

Det er dybt respektløst det han gør overfor sin kone.. ENIG... men det er hans valg.. ikke mit... men han er en mand der HADER at skulle konfrontere folk med noget, og tror det er alt for stor en barriere at skulle over for ham... men i den sidste ende tror jeg på at han finder ud af det ikke er det rigtige at han er i det forhold... spørgsmålet er så bare om jeg er der tilden tid.. for jeg venter ikke på ham hvis der kommer en forbi der vækker min interesse.. jeg sidder ikke og har hjerte kvaler over ham som sådan... jeg er en attraktiv kvinde der får mange tilbud så jeg har ingen problemer med at "komme videre" og møde nye folk.... HVIS interessen er der..

men ja.. skulle lige ud med det... så er det måske også nemmere at se på tingene som de egentlig er;0)

tak for alle besvarelserne;0) det betyder meget for mig.. tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER