Jung

Flyverdragt

9 indlæg i dette emne

Det er tid til udsalg og vil købe flyverdragter til børnene til næste vinter. Min søn skal i skole til sommer og kom så til at tænke på hvornår det er bedre at købe 2-delt vintertøj? Får han mon overhovedet brugt en flyverdragt til næste år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min dreng har ikke ville ha en flyverdragt siden han startede i skole, så jeg købte 2-delt. Han mener flyverdragter er til babyer! ;) Hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nevøer som er startet i skole, de har også to-delt, de mener også at flyverdragter er for babyer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulrick har haft flyverdragt til og med sidste år (der var han 8, fyldte 9 i marts).

Det er hans mor der køber vintertøj (da de jo bor der), og jeg synes hun trækker det lige længe nok... Hun købte også flyverdragt til Cecilie indtil hun var 10... Heldigvis har vi jo selv friheden til at købe to-delt til dem ;)

Jeg synes det er på tide at skifte til 2-delt omkring 6-7 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nevø ville syntes en flyverdragt var pinlig, jeg er sikker på at skal du blive et hit skal du gå efter 2-delt.. Men kan du ikke prøve at spørge ham efter hvad han gerne Bille have på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 6 årige skoledreng ville så KUN have flyverdragt :rolleyes

Og efter hvad jeg kan se i klassen, så er det også det de andre har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres svar :kram2

Tror jeg må gå efter en 2-delt. Måske kunne en flyverdragt godt gå et år mere. Men har bare hørt at de ikke har tid til at få dem ordentlig på når de skal ud i skolen. Meen det kan nu godt være det ikke gælder det første år. Men for en sikkerheds skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg gik fra flyverdragt til 2 delt da de startede i skolen men det er vist meget begrænset hvor meget de overtræksbukser er blevet brugt da de ikke mener der er tid til at tage dem på og det er jo bare nemmere at løbe ud uden :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På "min" skole ser jeg daligt mange elever i 1 klasse med flyverdragt, men har egentlig aldrig set drengene med en, det er kun pigerne der har dem på stadigvæk :)

Mille er 4 år og har begge dele, men hun fortrækker sit 2 delte tøj, men hopper også gerne i flyverdragten, hvis det er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER