Guest

Alene hjemme

16 indlæg i dette emne

Min mand er tit i byen om aften. Han spiller badminton to gange om ugen, ca hver anden uge er han ude at spille kort og nu hvor der er jagtsæson er han på jagt næsten hver weekend. Er ved at være træt af at han aldrig er hjemme.

Hvor meget er jeres mænd hjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Christian laver ikke noget fast "ude".. Men i gennemsnit er han nok afsted 1-2 aftner om ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er til håndbold træning tirsdag aften og kamp i weekend (dog formiddag eller eftermiddag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror han er ude et par gang om måneden.. Men vi har tit besøg eller vi er ude sammen alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg jo ikke børn endnu, men det lyder lidt som min mand, hos os hedder det bare fodbold. Han træner i sommer halvåret 2 gange om ugen og så to kampe om ugen (som ligger i weekenderne) i weekenderne plejer jeg at bruge tiden på rengøring og tøjvask.

Da jeg selv var lille gik min far også på jagt i vinterhalvåret i weekenderne, og om sommeren var han ved bierne. Men da vi havde nået en vis alder, så fik vi lov til at komme med på jagt, hvilket jeg har været mange gange fra jeg var 3-10 år.

Ellers stod den på morgenhygge med min mor og hjælp til rengøringen.

Men du har jo valgt din mand, og faldt vel bl.a. fordi han var aktiv, og derfor synes jeg han skal have lov til at fortsætte med det, fordi det gør ham glad, giver ham overskud og gør ham til den han er.

Så må han tage børnene nogle af de dage, hvor han er hjemme og så må du ud og more dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min har ikke noget fast hver uge.. Vi er for det meste ude sammen. Vi laver faktisk ufattelig lidt hver for sig. :)

Tilgengæld har min mand nogle virkelig åndssvage arbejder tider. Fx er han væk mandag til torsdag i denne uge på øvelse (soldat). Og lige for tiden møder han generelt mega tidligt og har nogle dage først fri allersidst på eftermiddagen. Og så er han ikke meget værd når han kommer hjem.

Men generelt synes jeg han er nok hjemme. Føler hvertfald ikke jeg sidder alene og han er ude og hygge sig. :)

Og sådan regner jeg også med det vil være når knægten kommer til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mand og jeg laver mest sammen, manden er så kun hjemme fra fredag til søndag aften, så der priotere vi at være sammen også når vi er ude..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er kok, saa hans arbejdstider er jo lige til at lukke op og numse.gif

Men hvis vi saa lige vender det lidt, saa har vi ofte hele eftermiddage sammen, saa det opvejer jo paa flere maader. Jeg er jo alligevel traet om aftenen, eller ogsaa saetter jeg mig til at arbejde indtil han kommer hjem :)

Det er ikke sjovt at foele sig alt for meget alene hjemme.... bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her træner K 6 dage i ugen. Boksning 2-3 gange fra 18.30-21 og styrke træning samt løb 3-4 gange i tidsrummet 16 - 19 <_<

Det er en del alenetid så ved hvad du mener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her træner K 6 dage i ugen. Boksning 2-3 gange fra 18.30-21 og styrke træning samt løb 3-4 gange i tidsrummet 16 - 19 <_<

Det er en del alenetid så ved hvad du mener

Så har jeg hvis ikke noget at klage over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesper har i 3 uger i træk arbejdet over, så han har været afsted fra 6/6.30- ca23. I dag er han stadig ikke kommet hjem. Glæder mig virkelig til han får barsel 10.december.

Normalt kan han være hjemme 17, og har heldigvis ingen fritidsaktiviteter om aftenen (da han tager i motionscenter kl6 om morgenen i stedet). Men Silke Elia bliver allerede puttet mellem 18-19 så det er ikke meget de ser hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er yderst sjældent min mand ikke er hjemme om aftenen. Så er det hvis han er på forretningsrejse, han har lige skiftet arbejde og vi regner med han her vil være væk hjemmefra ca 1 dag om ugen i gennemsnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand går ikke til noget fast om aftenen, men han ses da ind imellem med venner der.. Han er så soldat så til tider er der lange dage og når der er hårde øvelser ser jeg ham ikke 1-2 uger og ofte er der ikke tid til at ringe hjem... Han kan så træne i arbejdstiden så aftnerne ellers er fri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand spiller fodbold en aften om ugen i forårs-/efterårs sæsonen. Ellers laver vi ikke noget fast. Er spændt hårdt for med tre børn i alderen 0-5 år, så det er familien som prioriteres hos os begge. Ellers giver vi hinanden tid til at gå ud med vennerne. Vi ved at det er sådan det bliver de næste år, har jo selv valgt det :)Satser på at der bliver mere tid til os selv senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er hjemme mandag aften og fredag aften, og i weekenderne. tirsdag,onsdag og torsdag aften er jeg alene hjemme... men jeg har nu bedt ham om at droppe det han laver onsdag aften, så vi kan komme til at lave noget sammen en anden aften, og så det ikke er sådan at det kun er mit liv der har ændret sig efter vores søn kom til verden...

Vi er også ved at bygge ud så i weekenderne bruger han alt tiden på det, så da ser jeg ham jo nærmest kun når vi spiser...

Jeg er hestetosse, og før jeg blev gravid brugte jeg jo 5 ud af 7 aftener på min hest... det kan jeg ikke mere, nu for tiden bliver det kun til en aften, og så ellers i weekenden når jeg kan slippe afsted med det... så jeg synes jo sådan set med rette at jeg kan tillade mig at mere at min mand også må ofre lidt for familien...smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hvis ikke noget at klage over :)

Alt er jo relativt :)

For nogle vil 2 aftener om ugen være meget, men jo det er da en del jeg er alene. Specielt når man tænker på at jeg ikke bryder mig om det.

Flere af mine veninder siger at de ikke ville kunne finde sig i det, men man skal jo også give plads i et forhold. Desuden bliver han glad af at træne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER