ildtiger

træt af min krop

8 indlæg i dette emne

Jeg er så træt af min krop efterhånden..... den kan ikke finde ud af noget som helst siden min SA i aug..... her sidste mdr var min mens nærmest ikke eksisterende og nu har jeg haft mens smerter i en uge og er kun på CD 18 ud af 35 og alle mine ÆL teste er total negative har testet siden CD 15 :'(:'(:'(:'(:'( jeg gider ikke mere har prøvet i over 1 år nu vil bare så gerne have de 2 steger og den så bliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sommetider er livet bare surt og trælst... men måske er i morgen en bedre dag..

Kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber virkelig den snart er der for jer. Kan godt forstå det hårdt.

Har du snakket med lægen om hvordan og hvorledes?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de vil ikke hjælpe for jeg kan godt blive gravid..... men hvis min mens kommer og er nærmest ikke eksisterende her næste mdr så må jeg jo snakke med dem igen igen....håber self den bliver væk......men man ved det jo ikke :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Det er nemlig bare irriterende og det går én på... Jeg står nøjagtigt samme sted med en krop med skuddermudder i den. Sjovt er det ikke.

men... hvis din cykluslængde er 35 dage... så er 18.dagen for ægløsning faktisk tidligt. ægløsning er ca 14 dage før forventet menstruation, og altså på 21. dagen ca. Så fat mod, og se tiden an et par dage. Måske det kommer helt af sig selv. Det håber jeg det gør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, enig med de andre. Hold modet oppe. Hvis I har prøvet et år, så kan i jo åbentbart ikke blive gravide...

Vi har selv prøvet to år, så kan sagtens sætte mig i dit sted...

Ta til lægen igen, og kræv noget hjælp, det er ikke til at holde ud at vente, eller til ikke at kunne gravid - i know...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, enig med de andre. Hold modet oppe. Hvis I har prøvet et år, så kan i jo åbentbart ikke blive gravide...

Vi har selv prøvet to år, så kan sagtens sætte mig i dit sted...

Ta til lægen igen, og kræv noget hjælp, det er ikke til at holde ud at vente, eller til ikke at kunne gravid - i know...

Problemt er hvis man kan kalde det, det vi kan godt blive gravide den bliver bare ikke har abortert 2 gange da jeg var 6+3/4 stykker :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Det er nemlig bare irriterende og det går én på... Jeg står nøjagtigt samme sted med en krop med skuddermudder i den. Sjovt er det ikke.

men... hvis din cykluslængde er 35 dage... så er 18.dagen for ægløsning faktisk tidligt. ægløsning er ca 14 dage før forventet menstruation, og altså på 21. dagen ca. Så fat mod, og se tiden an et par dage. Måske det kommer helt af sig selv. Det håber jeg det gør :rolleyes

Fik en positiv test på dag 19 så vi prøvede der så nu må vi krydse fingre og tæerne på at der kommer 2 fine streger her den 30 nov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER