MBillen

Lutinus vs. Crinone?

15 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger så vil jeg høre hvad jeres erfaringer er med hhv. Lutinus og Crinone?

Har alle behandlinger taget lutinus men denne omgang har det givet mig virkelig meget "svampe" symptomer, uden at det er svamp. Det giver utrolig kløe og gør mig virkelig tør...

Har nu fået en recept på crinone istedet som jo er en gel som jeg skal smøre med en gang dagligt.

Er det bedre end lutinus? Syntes bare ikke jeg høre om mange der tager lutinus.

Giver det ligeså meget tørhed som lutinus?

Håber der er nogen som vil hjælpe mig lidt :balloons

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun prøvet crinone, synes det fungerer fint. Har ikke svamp eller kløe, men noget af det kommer dog ud igen og er lidt ulækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går med de helt tynde bind og skifter hver gang jeg går på toilettte, så det kan jeg godt leve med men kløen og tørheden, dét er altså træls! <_< hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du "smøre" med crinonen??

Det crinone jeg plejer at få - er pipetter man trykker "op" i skeden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du "smøre" med crinonen??

Det crinone jeg plejer at få - er pipetter man trykker "op" i skeden...

Ja, det er dem jeg har fået også.

Jeg er forresten aldrig blevet tør af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er dem jeg har fået også.

Jeg er forresten aldrig blevet tør af dem.

Heller ikke her.. tværtimod har jeg fået spdan noget hvidt noget - der mest minder og toiletpapir fnuller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl ost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du "smøre" med crinonen??

Det crinone jeg plejer at få - er pipetter man trykker "op" i skeden...

Jeg har kun fået recepten, og apoteket havde det selvfølgelig ikke hjemme før mandag så må fortsætte med lutinus til på mandag. Derfor skriver jeg "smøre" ;-) da jeg kun kunne se at det var gel.. Hehe. Men det besvarer da også mit andet spørgsmål om hvordan man skal "gøre" med det ;-) hehe. Men er glad for at høre at i ikke bliver tørre. Det er helt ligesom saharas ørken og ikke behageligt for hverken mig eller min mand :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her.. tværtimod har jeg fået spdan noget hvidt noget - der mest minder og toiletpapir fnuller ;)

Ja, lækkert lækkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fået recepten, og apoteket havde det selvfølgelig ikke hjemme før mandag så må fortsætte med lutinus til på mandag. Derfor skriver jeg "smøre" ;-) da jeg kun kunne se at det var gel.. Hehe. Men det besvarer da også mit andet spørgsmål om hvordan man skal "gøre" med det ;-) hehe. Men er glad for at høre at i ikke bliver tørre. Det er helt ligesom saharas ørken og ikke behageligt for hverken mig eller min mand :lolhit

Din mand får ikke så meget dernede at gøre - vi er i hvert fald blevet frarådet sex mens vi tager crinone...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay? Jeg fik bare at vide at ugen efter ægget blevlagt op skulle vi nok ikke ha sex men derefter var vi good to go :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay? Jeg fik bare at vide at ugen efter ægget blevlagt op skulle vi nok ikke ha sex men derefter var vi good to go :/

Det er forskelligt hvad man får at vide, og man skal selvfølgelig gøre hvad man har det bedst med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fejl ost.

Haha! Håber ikke det også lugter af ost :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Håber ikke det også lugter af ost :lol

Oh my :lol

Jeg siger dig man er brugt efter en 40+timers arbejdsuge som nygravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my :lol

Jeg siger dig man er brugt efter en 40+timers arbejdsuge som nygravid!

Åh nej, haha :respekt til dig. godt jeg er selvstændig og bare abejder med heste så jeg kan holde rimelig mange pauser. Hehe. Glæder mig sådan til at skifte til crinonen imorgen! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER