Banshee

Tanker om graviditet...

3 indlæg i dette emne

Om 5 dage finder vi ud af om der er liv i vores lille m&m. Jeg tror og håber på der er masser af liv i den, og at vi til august står med en lille baby :kuller

Men nu sidder jeg så og får alle.. "Årh nej dog" tankerne omkring det. Har I haft dem? Min graviditet var slet ikke planlagt, hvilket selvfølgelig også spiller ind..

Fx. er min søster i behandling for barnløshed og har været det i et år. Hun mistede i 11-12. uge for 3 år siden... Så jeg får pludselig en "åh nej - hvad vil hun dog sige!!?? Ødelægger det vores forhold osv"..

Dernæst er jeg kun i et vikariat - som slutter 31 juli. Jeg har umiddelbart termin midt i august - så skal nok ikke satse på at få et job :bunny

Her hvor vi bor, er der ikke plads til et barn.. Så vi ville være nødt til at flytte. Jeg elsker at bo i hus - men hvis vi skal flytte, have barn og jeg være arbejdsløs... Så har vi jo nok ikke råd til at leje et nyt, større hus - så må vi i en lejlighed :(

På trods af det hele - så er det, det jeg VIL. Jeg VIL og SKAL have det her barn.. Der SKAL være liv derinde... Men derfor er tankerne der jo alligevel!!

Hvordan og hvad har I haft af "panik-tanker"??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft masser af panik tanker og har det stadig. Jeg blev fyret 4 dage før jeg testede positivt, så til juni får jeg ikke mere løn. Jeg tror hellere ikke umiddelbart jeg kan få et arbejde inden termin i august. Oveni det har min mand en kontrakt der også udløber til juni og der ved vi endnu ikke om den bliver forlænget eller ej. Det vil sige fra juni kan vi være på 2 gange dagpenge med et hus som vi måske ikke har råd til at bo i.

Udover det har jeg også alle de andre tænker du også har om der nu er liv derinde, hvor mange der er (der er en delt der har joket med tvillingerne så nu er den "frygt" der også), hvordan kommer graviditeten til at gå, hvordan med fødslen, hvordan vil vi være som forældre osv osv osv. Der er mange tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Mange tanker.. På en måde føler jeg mig også "tåbelig".. Fordi jeg samtidig har en "Ej, du burde simpelthen være taknemmelig for den gave det er" <_<

Ej, jeg ER taknemmelig.. Men også bare bange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER