MichelleIP

Hvad skal jeg vælge??

7 indlæg i dette emne

Nu har filabel.dk 25% rabat i dag og så tænker jeg jo "Så skulle jeg måske købe en ERGObaby". Men hvilken farve? :unsure

Overvejer at tage den i lilla, for den er så flot :loveshower :

ERGOB-11340-1.jpg

Men det ville jo være smart at have den i sort som går til alt og til de næste børn som måske ikke bliver en pige:

ERGOB-11343-1.jpg

Hvad synes I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den sorte. Synes den anden er sååå fin, men ville personligt være ærgelig over ikke at kunne bruge den til en lille bror. Og jeg vil også have en hvor jeg ikke føler jeg selv kan vælge jakke/tørklæde farve fordi det så ville blive enten mærkeligt eller for flower power agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Stephi :rolleyes Desværre. For jeg synes den er fantastisk den lilla :loveshower

Men hvis du er VIRKELIG varm på den lilla, så kan du jo altid prøve at sælge den brugt senere, hvis du får en dreng - og så købe en anden farve til ham :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov nu ser jeg at det kun var igår der var rabat - hvad endte du så med at vælge? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige det saadan, at du skal snuppe den, du bedst kan lide, for saa vil du bruge den mere rolleyes.gif

Min Beco baeresele er ikke den, jeg syntes bedst om ved koebet, men den manden bedst kunne lide, saa det er ikke den, jeg foerst griber efter... nu har jeg saa fundet en vikle, som er smuuuuk og som jeg derfor hellere end gerne griber efterloveshower.gif

Har du set den graa Ergo med stjernerne - den vil jeg gerne have 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at tage den sorte - min praktiske sans vandt over min savle-sans :rolleyes :)

Glæder mig til at tingene kommer med posten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den bare fin. Jeg havde også valgt den sorte af de praktiske årsager :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER