Guest M's mor

Emmaljunga Big City spørgsmål

19 indlæg i dette emne

Vi skal onsdag ud og kigge på den barnevogn. Dog i brugt model.

Vi har en Chevrolet spark. Og vi håber at selve stellet kan være i bagage rummet.

Den barnevogn vi havde der kunne styret ikke klappes ind over selve stellet. I stedet lå det i samme position som hvis man gik tur med barnevognen.

Er der nogen der ved om styret kan klappes med ind over stellet så det ikke fylder udover. Og om stellet vil kunne være i en Chevrolet spark?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ret sikker på stellet godt kan - tror det er det samme som til BSS, men om det kan være i din bil skal jeg ikke kunne gøre mig klog på. Kig på Emmaljungas hjemmeside og find stellets mål i sammenklappet stand og gå ud og mål bagagerummet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra målene tror jeg godt det lige kan klemmes ned. Men det kræver at styret også kan klappes ind over stellet hvis du forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra målene tror jeg godt det lige kan klemmes ned. Men det kræver at styret også kan klappes ind over stellet hvis du forstår.

Det kan ikke klappes bagover, men kan knækkes nedad, så det ligger helt tæt på hjulene (med mindre de er taget af ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke klappes bagover, men kan knækkes nedad, så det ligger helt tæt på hjulene (med mindre de er taget af ;))

Hjulene skal nok af ellers kan vi ikke lukke bagage rummet. Vi må prøve os frem. Kunne bare være så rart hvis der kunne gå i bagerummet i stedet for at sæder skal ligges ned osv for at vi kan have barnevogn med.

Dumme dumme lille bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve den i bilen først. Det er nemlig ikke lige til at sige om den kan være i bagagerummet udfra mål alene. Tit er "rammen" om bagagerummet mindre, og det kan betyde, at den ikke kan komme ind.

hvis det er på standartstel og ikke uniq stel (som fylder meget mindre) er jeg 90 % sikker på, at den ikke kan være det. Vi kiggede også på chevrolet spark, og valgte den fra bla. pga. for lidt bagageplads. Vores nuværende bil har en del mere bagageplads, og der vil emmaljungaen ikke kunne være i med standartstel.

Tror ikke der er andet for end at prøve den i bilen. Det er jo heller ikke kun stellet, der skal kunne være der i, men også kassen. Og godt nok kan de fleste kasser slåes sammen, men det er virkelig bøvlet og gør vildt ondt i fingrene.

Jeg vil tro at emmaljunga på uniqstel, Odder med X-dreamstel og Brio kompakt kan være i jeres bil. Det er ihvert fald mine erfaringer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve den i bilen først. Det er nemlig ikke lige til at sige om den kan være i bagagerummet udfra mål alene. Tit er "rammen" om bagagerummet mindre, og det kan betyde, at den ikke kan komme ind.

hvis det er på standartstel og ikke uniq stel (som fylder meget mindre) er jeg 90 % sikker på, at den ikke kan være det. Vi kiggede også på chevrolet spark, og valgte den fra bla. pga. for lidt bagageplads. Vores nuværende bil har en del mere bagageplads, og der vil emmaljungaen ikke kunne være i med standartstel.

Tror ikke der er andet for end at prøve den i bilen. Det er jo heller ikke kun stellet, der skal kunne være der i, men også kassen. Og godt nok kan de fleste kasser slåes sammen, men det er virkelig bøvlet og gør vildt ondt i fingrene.

Jeg vil tro at emmaljunga på uniqstel, Odder med X-dreamstel og Brio kompakt kan være i jeres bil. Det er ihvert fald mine erfaringer :)

Aner ikke hvad stel der er på. Men passer den ikke i bil er det bare ærgerligt. Så må vi bare undvære ar skulle havde den med. Selv kassen ville vi bare have på bag eller forsæde så den er ikke så vigtig. Synes bare det var dejligt hvis stel kunne være i bagage rum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også den løsning at købe en cykelangænger, og spænde stellet fast på det :)

GDW-ann-131x180-copy.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også den løsning at købe en cykelangænger, og spænde stellet fast på det :)

GDW-ann-131x180-copy.jpg

Men skal man ikke have anhænger træk for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Big City findes kun på stardard stel, kan jeg så fortælle. :) Og styret kan IKKE klappes ind over. :)

Jeg kan godt tvivle på, at I kan have den i en SÅ lille bil. Vi har en Big City og en ret så rummelig bil, men det er da ikke fordi vi vælter os i plads når barnevognen kommer i bilen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men skal man ikke have anhænger træk for det

Man kan godt få cykelstativer og lign selvom man ikke har

Træk på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Big City findes kun på stardard stel, kan jeg så fortælle. :) Og styret kan IKKE klappes ind over. :)

Jeg kan godt tvivle på, at I kan have den i en SÅ lille bil. Vi har en Big City og en ret så rummelig bil, men det er da ikke fordi vi vælter os i plads når barnevognen kommer i bilen..

Øv da osse. Er ret dårligt de laver barnevogne på den måde. Nå men løsning er at så slår vi det ene bagsæde ned når vi skal have den med hjem og så må vi have fat i et stativ til bag på bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan godt få cykelstativer og lign selvom man ikke har

Træk på

Fandt et i tjansen til 1899. Det har vi ikke lige råd til. Men Harald Nyborg har et til 199. Men ved ikke om det er noget lort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da osse. Er ret dårligt de laver barnevogne på den måde. Nå men løsning er at så slår vi det ene bagsæde ned når vi skal have den med hjem og så må vi have fat i et stativ til bag på bilen.

Men jeg synes nu ikke den fylder betydeligt meget mere af den grund..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg synes nu ikke den fylder betydeligt meget mere af den grund..

Jeg vil helst ikke have den skal i bilen hvis sædet skal ligges ned. Den anden barnevogn ridsede et grimt hak inden for. Og hvis styr ikke kan klappes sammen så kan det ikke være i bagage rum. Men må komme an på en prøve i morgenm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har letvægtsstel på vores Big City (har ikke forstand på hvad det hedder). Styret kan justeres alt efter hvor høj man er, derfor kan det "bøjes" så det pejer lige op i luften. På den måde bliver stellet ca 30 cm kortere. Hvis du så klikker hjulene af i modsatte ende "sparer" du også lige 10 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har letvægtsstel på vores Big City (har ikke forstand på hvad det hedder). Styret kan justeres alt efter hvor høj man er, derfor kan det "bøjes" så det pejer lige op i luften. På den måde bliver stellet ca 30 cm kortere. Hvis du så klikker hjulene af i modsatte ende "sparer" du også lige 10 cm :)

Men hvis det skal stå på højkant så vil vi vel ikke kunne lukke bagsmækken når styrer peger lige ud i luften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde kan have en brio kompakt barnevogn i hendes picanto både stel og kasse. Måske det var værd for jer også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde kan have en brio kompakt barnevogn i hendes picanto både stel og kasse. Måske det var værd for jer også?

Jeg har godt nok ikke set den brugt nogen steder. Men kan være jeg skal tjekke igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER