Charlotte75

Fladt baghoved :o(

9 indlæg i dette emne

Rasmus er desværre begyndt at få fladt baghoved :unsure Jeg prøver ellers at dreje hans hoved hver gang jeg ser han ligger med næsen lige op, men han er en bestemt herre der ved hvordan han helst vil ligge så kort efter drejer han hovedet tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lagt babypuden i ryggen på mine børn når de sov de bliver løftet et par millimeter og det flytter trykket og så har jeg skiftet mellem højre og venstre side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet en hjertepude?

Her sov Anabella en del til højre i starten og endte med at "trille" den vej med hovedet automatisk. Efter et par dage, hvor hun lå en del på hjertepuden, har hovedet "rettet" sig ud igen og nu skifter hun selv fr side til side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet en hjertepude?

Her sov Anabella en del til højre i starten og endte med at "trille" den vej med hovedet automatisk. Efter et par dage, hvor hun lå en del på hjertepuden, har hovedet "rettet" sig ud igen og nu skifter hun selv fr side til side.

Ja, det har jeg og tror også at vi prøver sådan en. Dejligt med en succeshistorie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har jeg og tror også at vi prøver sådan en. Dejligt med en succeshistorie :loveshower

Vi blev frarådet hjerte puden på sygehuset, da de ikke selv kan dreje hovedet hvis de gylper el får spyt galt i halsen. Så jeg ville nok ikke lade ham bruge den uden du har øjne/øre på ham, så han ikke kommer galt afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke haft problemer med hjertepuden... hun kunne sagtens dreje sig og det hjalp på baghovedet ret hurtigt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev frarådet hjerte puden på sygehuset, da de ikke selv kan dreje hovedet hvis de gylper el får spyt galt i halsen. Så jeg ville nok ikke lade ham bruge den uden du har øjne/øre på ham, så han ikke kommer galt afsted :)

Tjek det samme blev vi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har anskaffet den og det virker ikke som om han har problemer med at dreje hovedet, men han er jo også en stor og stærk dreng. Vil dog helt sikkert være ekstra opmærksom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har hun heller ikke problemer med at dreje hovedet og kan sagtens følge ting med øjnene og hele hovedet når hun ligger på den. Dog sover hun ikke med den, så derved ligger hun kun på den under opsyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER