Guest

Så er håndklædet smidt i ringen....

9 indlæg i dette emne

Idag har jeg været til det allerførste møde med den søde sygeplejerske hos min læge, og projekt vægttab er skudt igang! Jeg er MEGET overvægtig, så nu skal der altså gøres noget..

Hun kom med SÅ mange gode forslag til hvordan jeg kan gribe det an, uden at føle alt er forbudt! Jeg har tabt 2,5 kg inden besøget, men nu skal det nok komme til at gå hurtigt sådan som vi nu griber ind. For nu har jeg en kostplan med rigtig mange gode muligheder, så det ikke bare er det samme hver dag, men jeg rent faktisk har rigtig mange forskellige ting jeg kan vælge, så jeg ikke får kørt surt i det.

Jeg glæder mig til at se resultater på vægten ! Glæder mig til at blive et sundere jeg og få det bedre med mig selv og mit eget udseende!

Og.... forhåbentlig det også kan føre til at vi får nemmere ved at få en baby mere :gravid og jeg måske denne gang vil føle mig pæn gravid - og ikke fed gravid !

Første delmål må blive 10 kg - og der er kun 7,5 tilbage til det er opnået :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sej! Flot du har taget tyren ved hornene.

Pøj pøj med vægttabet, og med projekt baby på sigt.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Flot du har taget tyren ved hornene.

Pøj pøj med vægttabet, og med projekt baby på sigt.

:glad

Taaaak :loveshower er også lidt stolt af mig selv. Det har krævet "mod" at komme dertil hvor jeg søger hjælp. Men må erkende jeg IKKE kan gøre det alene <_< og det er jo bare et spark i rumpetten når jeg ved jeg skal til vejning hver uge og at jeg får får fulgt den plan jeg har fået :)

Jeg håber så det også giver en belønning i sidste ende :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Det er altid så befriende at tage springet og bare se kiloene rasle af sig.

De første 10 kg. går jo somregelt stærkt, når man er motiveret :)

Håber at du får tabt dig og at i snart kan have en guldklump mere :kram2

Held og lykke med det! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Det er altid så befriende at tage springet og bare se kiloene rasle af sig.

De første 10 kg. går jo somregelt stærkt, når man er motiveret :)

Håber at du får tabt dig og at i snart kan have en guldklump mere :kram2

Held og lykke med det! :goodluck

Taaaaaaaaak :kiss jeg håber det også rigtig meget !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Lenna!

Lyder super godt og lyder som om du er vild motiveret :) Men en lille baby er vel også bare den bedste motivation :D

Måske man burde følge dig trop og spørger lægen til råds næste gang man skla forbi der alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af held og lykke herfra!!! :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Lenna!

Lyder super godt og lyder som om du er vild motiveret :) Men en lille baby er vel også bare den bedste motivation :D

Måske man burde følge dig trop og spørger lægen til råds næste gang man skla forbi der alligevel :rolleyes

Jeg håber virkelig det lykkes for mig ! Jeg har den tanke nu at jeg har de næste 6 mdr til virkelig at give den gas med vægttab ved siden af projekt baby. Har det ikke givet pote med at blive gravid der så vil jeg gerne lige tjekkes for om der kan være andet i vejen. Men nu sætter jeg næsen frem mod de næste 6 mdr koncentere jeg mig fuldt ud om at tabe - og selvfølgelig også bagefter men har nok den der det tog 8 mdr sidst med at blive gravid og håber ikke det tager længere tid denne gang.

Manden har lovet også at gøre hvad han kan for at hjælpe mig med ikke at falde i for fristelser ! Tror også vi nu skal handle sammen så jeg netop ikke falder i den der med at putte noget i vognen der ikke er godt .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot! Og held og lykke! Vægttabet vil bestemt ikke skade i forhold til at få en baby! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER