Frøen

Maelk

6 indlæg i dette emne

Hmmm er der nogle af jer der kan praesse maelk/vaede frem I brysterne? Jeg maserede mine bryster for et par dage siden og oplevede smaa hvide prikker af ??? (maelk) komme frem. Det er kun naar jeg maserer dem og det er kun I starten det er hvidt bagefter er det klar vaeske - kender I det? Er det starten paa maelkeproduktionen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha. Jeg hev selvfølgelig lige babserne frem og prøvede.. :lolhit Men nej, intet her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jeg hev selvfølgelig lige babserne frem og prøvede.. :lolhit Men nej, intet her!

Hmmm det er godt jeg skal til naeste gyno tjek paa onsdag saa maa jeg lige hoere hvad han siger : D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig "fagre nye verden" her eller maaske snarer "bambi paa glatis" :)

Er det helt sygt hvis man nu udnytter at man har saa stor en barm at man selv "kan naa" og se om der sker noget mere hvis man nu sutter som baby???

"paa dybt vand" og nysgerrig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det begyndt. Det drypper ikke, men jeg kan se på mine brystvorter at der sidder sådan noget tørt hvidt noget. Og hvis jeg trykker lidt på den, så begynder det at løbe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig "fagre nye verden" her eller maaske snarer "bambi paa glatis" :)

Er det helt sygt hvis man nu udnytter at man har saa stor en barm at man selv "kan naa" og se om der sker noget mere hvis man nu sutter som baby???

"paa dybt vand" og nysgerrig... :)

Måske en anelse freaky, hvis dy spørger mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER