MamatilJ&M

Marius knækker i skulderen

8 indlæg i dette emne

Når Marius bevæger armene, kan jeg hører det siger nogle knæklyde i skulderne. Og når han hives op i armene kan det også sige knæk. Er det normalt eller skal vi have kigget på det? Synes også han er blevet dårligere til at holde hovedet. Ved ikke om det er fordi han ikke gider nu når det er sjovt at ligge på ryggen og daske til legetøjet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om det er normalt, men Silke Elias siger også sådanne lyder somme tider :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey siger den også - spurgte kiropraktoren om det, hun påstod hun aldrig havde hørt om det før, men kunne ikke mærke der skulle være noget i vejen. hun siger det stadigvæk ret ofte synes jeg, men virker ikke irriteret af det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa knækker både i skulderen og i håndleddet på højre arm, det skifter lidt hvilket af dem - første gang jeg lagde mærke til det var hun 3-4 uger gammel. Da vi var til 5 ugers undersøgelse ved lægen fortalte jeg ham det og han hørte det også, men eftersom hun ikke bliver ked af det eller reagerer yderligere på det, så ville han ikke gøre yderligere. Armen knækker stadig nogle dage, så da vi var til 3. mdrs. vaccination i fredags, spurgte jeg ham igen til armen og han tjekkede den igen - så længe hun ikke bliver ked af det eller virker generet af knækkene, så har det igen betydning :) Så mon ikke det bare er fordi leddene er bløde, at nogle af dem knækker.. :unsure :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min SP sagde det var helt normalt; Det er fordi der ikke er særlig meget muskel til at "holde" på knoglerne, så derfor kan de godt "skubbe" sig lidt og give den knæklyd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak for svar piger. Dejligt at hører det er normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min SP sagde det var helt normalt; Det er fordi der ikke er særlig meget muskel til at "holde" på knoglerne, så derfor kan de godt "skubbe" sig lidt og give den knæklyd :)

Hmmm :blush ikke ret meget muskel siger du? Ja det skal nok være rigtigt nok.... Mine skuldre, håndled osv osv knækker når jeg roterer dem :D det har de altid gjort... men jeg har heller aldrig været særlig muskuløs :whistling men det er da rart at få at vide hvorfor, for jeg har tit spekuleret over det selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm :blush ikke ret meget muskel siger du? Ja det skal nok være rigtigt nok.... Mine skuldre, håndled osv osv knækker når jeg roterer dem :D det har de altid gjort... men jeg har heller aldrig været særlig muskuløs :whistling men det er da rart at få at vide hvorfor, for jeg har tit spekuleret over det selv.

:whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER