Hilde

Vil I vide kønnet?

14 indlæg i dette emne

Vil i vide, hvilket køn jeres spire er?

Ved Kristine vidste vi det ikke, og jeg vil heller ikke vide det denne gang... Min mand vil gerne, men det ville han også ved Kristine :whistling

Den eneste ulempe vi har nu, er at min mand udspurgte fødsels JM om, hvordan hun vidste, hvad det blev... hun sagde igen og igen "hun"...efterfulgt af et meget forsinket "eller han". Til sidst fortalte hun, hvordan hun vidste det med 99% sikkerhed. Nu ved jeg det ogso, hvilket jeg er lidt træt af. Min mand kan ikke huske det :prik

Men i sidste ende gør det jo heller ikke noget, hvis vi får det at vide før fødslen. Det vigtigste er jo, at den lille har det godt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil helt sikkert gerne vide kønnet - ikke at kønnet i sig selv betyder noget, men nok mest for at være forberedt og kunne købe fx tøj, som ikke bare er i neutrale farver 00000858.gif

Kan dog godt se overraskelsen i at man ikke ved om det er en dreng eller en pige, før han/hun kommer ud, men jeg tror, jeg har brug for, at det er lidt mere håndgribeligt, HVAD jeg venter loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både min mand og jeg vil gerne vide kønnet og vi har allerede aftalt, at vi skal have en kønsscanning i uge. 15 :loveshower Vi er rigtig spændte på om vi har gættet rigtigt, for vi er sikker på, at jeg venter en dreng mere.. Og så er der også det praktiske i det, om vi skal hive Johans babytøj frem eller om vi skal ud og købe tøseting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil meget gerne vide kønnet :) lige nu siger vi faktisk han om maven, men ved ikke om jeg tror det er en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil også gerne vide kønnet :) Vi kalder ,,ham'' også allerede for Bertram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil i vide, hvilket køn jeres spire er?

Ved Kristine vidste vi det ikke, og jeg vil heller ikke vide det denne gang... Min mand vil gerne, men det ville han også ved Kristine :whistling

Den eneste ulempe vi har nu, er at min mand udspurgte fødsels JM om, hvordan hun vidste, hvad det blev... hun sagde igen og igen "hun"...efterfulgt af et meget forsinket "eller han". Til sidst fortalte hun, hvordan hun vidste det med 99% sikkerhed. Nu ved jeg det ogso, hvilket jeg er lidt træt af. Min mand kan ikke huske det :prik

Men i sidste ende gør det jo heller ikke noget, hvis vi får det at vide før fødslen. Det vigtigste er jo, at den lille har det godt :biglove

Hvordan vidste hun det så? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vidste hun det så? :unsure

Kom blot forbi. De kan gætte det udfra babys hjerterytme :rolleyes har dog hørt om flere hvor det var helt forkert skudt, så tror ikke man skal lægge for meget i det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal da vide det... er aaaaallt for nysgerrige til ikke at få noget af vide :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vidste hun det så? :unsure

Det kan jeg jo ikke skrive herinde...hvis nu folk læser med, der heller ikke vil vide det :oops :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan vidste hun det så? :unsure

Det kan jeg jo ikke skrive herinde...hvis nu folk læser med, der heller ikke vil vide det :oops :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker modsat... Hvis vi ikke kender kønnet, så kan jeg ikke komme til at købe aaaaaalt for meget tøj :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg jo ikke skrive herinde...hvis nu folk læser med, der heller ikke vil vide det :oops :oops

Ej nu er jeg simpelthen for nysgerrig. Du bliver nødt til at sende mig en PM :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu er jeg simpelthen for nysgerrig. Du bliver nødt til at sende mig en PM :D

Ok, du får en PM :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER