Tina80

Blødning ved fjernelse af arp!

8 indlæg i dette emne

Hjælp. Matilde har fået lidt arp i hår kanten i panden.

Jeg smurgt olie på her tidligere i dag og ville så fjerne noget af arpen her nu, men så begyndte det at småbløde :(

Hvad gør jeg så for at få det væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan prøvede du at få det af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en tandbørste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at nulre det af forsigtigt med fingerne? altså olie, og så bare lige så forsigtigt massere det af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altsaa i foerste omgang, saa ville jeg lade olien sidde i natten over, foer jeg gik til vaerks.

Saa ville jeg ikke bruge en tandboerste, men en taettekam, foerst i den ene retning, saa i den anden. Derefter ville jeg putte babyshampoo i haaret(toert) og saa ville jeg skylle det ud, saa er den loese arp vaek.

Du vil ikke faa det hele med foerste gang, men skulle gentage et par gange, vil jeg tro. saadan var det i hvert fald med Noahs arp.

Saa ville jeg bruge en babyboerste dagligt, for det stimulerer cirkulationen og reducerer dermed arp.

balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også olie og tættekam, og fik det væk i løbet af en lille uges tid.. Tog lidt hver dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte også olie og tættekam, og fik det væk i løbet af en lille uges tid.. Tog lidt hver dag..

:ditto

Det må gerne bliver lidt rødt, men det må helst ikke bløde. Det er umuligt, at få det hele med på een gang - det kræver lidt tålmodighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ved ikke om det er aktuelt længere, men jeg har prøvet med olie i natten over, hvor han sov med hue, og så med tættekam - det tog meget, men det meste kom af da jeg brugte tættekammen på ham i badet efter en lur med olie + hue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER