GirlNation

Tid til nf

12 indlæg i dette emne

Ja, så har jeg endelig fået tid til Nf! Det bliver d. 7 nov. Kl. 12. Der er jeg 12+0 og regner stærkt med, at vi skal ud og spise frokost og købe den første babyting bagefter. Hvis alt går godt - men det gør det da! Det skal det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en god ide, tror jeg vil foreslå min mand det samme.

Får man tallet med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de regner det ud fra deres mål under scanningen, din alder og blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter til vi har været til scanning d. 29, før der føler jeg mig ikke helt sikker... Da jeg har mistet i uge 8 før...

Jeg venter også med at tage første læge besøg til der efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF d. 6 november, så lige dagen før :) Der er jeg 12+1 :loveshower Glæder mig bare SÅ meget! Vi skal tidligt om morgenen, 8.30, tog den tidligste tid man kunne vælge på nettet. Så er det overstået så man ikke skal tænke på det en hel dag på arbejde.

Men en middag ude om aftenen, det er en god idé! :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu man får et dårligt tal.... er der nogen der ved hvor længe der så går før de tager fostervandsprøve?

Er sikker på Jeg får et dårligt tal! Jeg er jo tudse gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så har jeg endelig fået tid til Nf! Det bliver d. 7 nov. Kl. 12. Der er jeg 12+0 og regner stærkt med, at vi skal ud og spise frokost og købe den første babyting bagefter. Hvis alt går godt - men det gør det da! Det skal det!

Dét lyder som en super ide! :) Jeg tænker også, at vi gør noget lignende.. Jeg har dog ikke fået tid endnu.. Men glæder mig helt vildt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu man får et dårligt tal.... er der nogen der ved hvor længe der så går før de tager fostervandsprøve?

Er sikker på Jeg får et dårligt tal! Jeg er jo tudse gammel.

Selvfølgeligt får du ikke et dårligt tal! :)

Tallet er ikke kun afhængigt af moderens alder, og desuden er du stadig ung og dejlig..! :loveshower

De kigger også på nakkefolden, om du ryger osv..

Og, jeg har hørt om, hvor de simpelthen foretager prøverne samme dag, og så får man svaret efter en uge ca.. Oftest er det jo gode nyheder trods et ellers mærkbart dårligt tal! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgeligt får du ikke et dårligt tal! :)

Tallet er ikke kun afhængigt af moderens alder, og desuden er du stadig ung og dejlig..! :loveshower

De kigger også på nakkefolden, om du ryger osv..

Og, jeg har hørt om, hvor de simpelthen foretager prøverne samme dag, og så får man svaret efter en uge ca.. Oftest er det jo gode nyheder trods et ellers mærkbart dårligt tal! :)

Enig! Der er jo flere grunde til at der kan være en fejl, højere alder er bare en af faktorerne, men bestemt ikke den eneste eller en sikker grund. Hvor gammel er du da om man må spørge siden du bekymrer dig?

Som der også står ovenfor, så er et dårligt tal jo fx 1:250 og så er der jo stadig 249 mod 1 for at det rent faktisk er et dårligt resultat, så selv med dårlige tal er der jo gode chancer, hvis det giver mening ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har været god ved mig selv og læst om om en masse på 35+ der fik fine flotte tal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været god ved mig selv og læst om om en masse på 35+ der fik fine flotte tal :)

Netop! No worry får du rent faktisk får et dårligt tal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER