hmm_crush

Aagards fertilitetsklinik i Århus

4 indlæg i dette emne

Hej. Min mand og jeg har været i behandling før og fik i okt 2010 en fantastisk søn, nu vil vi gerne have barn nummer 2 og denne gang skal vi til en privatklinik. Jeg fandt Aagards fertilitetsklinik på nettet og synes det lød som en godt sted - ville så hører om nogle kender og har fået hjælp dér? Ved henvisning fra egen læge, er første samtale,udredningen og insimination gratis også til barn nummer 2,3 osv. Vi skal så desværre igennem IVF og skal betale 39.000 for 3 forsøg, men heldigvis behøver vi ikke og skal betale for alle de prøver, analyser osv...

Men nogle der kender stedet?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Kender det ikke fra egen erfaringer, men har en veninde som har fået hjælp derinde. Mener også det var IVF, er dog ikke sikker. Men de har i hvert fald to smukke børn nu, efter at være behandlet hos Aagaard :) de har været meget tilfredse med det derinde så vidt jeg ved. Held og lykke med det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været ved Ciconia, hvor jeg synes de er søde, men har også kun hørt godt om Aagaard!

Skal man virkelig udredes på ny når man skal have nr 2? Hvor meget behandling skulle i igennem for nr 1?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var igennem tre forsøg iui og i første ivf forsøg lykkedes det. Så det skal vi igennem igen. Jeg ved ikke om man behøver blive udredt på ny, det finder vi ud af ved samtalen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER