Barbamama

Hvilket billede til dåbskort?

Hvilket billede skal vi vælge til dåbsinvitationen?   26 members have voted

  1. 1. Hvilket billede skal vi vælge til dåbsinvitationen?

    • Version 1 - med billede, som vi selv har taget
      3
    • Version 2 - med billede fra fotografen
      23

Please sign in or register to vote in this poll.

11 indlæg i dette emne

Hej piger.

Kan I ikke lige hjælpe os her? Nu skal de dåbsinvitationer altså laves! Og vi står sådan lidt med to muligheder: Enten skal der et billede af Valdemar på, hvor han bare storcharmer, men hvor der er sofa og briller og ting og sager i baggrunden. Eller også skal der et billede på af ham, hvor han bare lige har et lille smil i øjnene, men hvor billedet tilgengæld er helt "rent og fint" fordi det er fra fotografen.

Vi er umiddelbart ikke helt enige. Hvad synes I, vi skal vælge? :)

Version 1 - med billede, vi selv har taget:

post-350-010404100 1350122555_thumb.jpg

Version 2 - med billede fra fotografen:

post-350-041843600 1350122802_thumb.jpg

Jeg har helt bevidst ikke lavet en svarmulighed, der hedder "Andet" fordi umiddelbart orker jeg ikke rigtig at tænke i nye muligheder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh den er svær syntes jeg... Han er jo en lækker bebs på begge billeder, men jeg stemmer for billede nr 2 fra fotografen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må også sige billede nr. 2, da det passer bedst til invitationen, men begge er bare rigtig gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå det er svært.. Begge to er virkelig gode.. Det første er jo bare virkelig HAM.. :loveshower

Men jeg tror også jeg ville vælge nr 2.. Det er lidt øv, at der er briller og sådan på det første - havde det "bare" været baggrund, havde det ikke gjort noget synes jeg, men det at man kan se han sådan er "skrået ud", er synd..

Så jeg siger nr. 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har valgt nummer to fordi det er det der giver mest balance i invitationen. Synes nr 1 er taget for tæt på. Ærgeligt at I ikke har et billede hvor han storsmiler, men hvor billedet er taget lidt længere væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har valgt nummer to fordi det er det der giver mest balance i invitationen. Synes nr 1 er taget for tæt på. Ærgeligt at I ikke har et billede hvor han storsmiler, men hvor billedet er taget lidt længere væk :)

Vi har egentlig en del billeder, hvor han storsmiler og som er taget længere væk, men så er der bare altid en masse rod på også :whistling Eller også er de slørede, fordi han har været så glad at han ikke kan ligge stille :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for jeres stemmer og ikke mindst søde ord, piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nummer 2, og er enig med de andres kommentarer :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I gode!!! :lovebk

Vi er også blevet enige om at billede 2 er bedst, så nu er den beslutning taget. Tak for hjælpen, piger! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER