MissingLink

Luksusfælden

7 indlæg i dette emne

Ser I det? Jeg har faktisk lidt ondt af den alenemor til 3. Synes det var lidt synd med bilen, men omvendt er det rystende (for mig) at man ingen idé har om, hvor mange penge man skylder :blink Eller er det bare mig? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh jeg så det desværre ikke, selvom jeg godt kan lide det program. Måske det bliver genudsendt på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det fik jeg ikke set- det må blive genudsendt på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad synes i om dexnye værter? Jeg synes at det er voldsomt med tre, det virker nogen gange som et angreb når de står der så mange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes heller ikke det er helt så godt som før faktisk.. Men kan godt lide ideen med at have en psykolog med, da jeg faktisk tror på det ligeså meget er noget psykisk..

Og jeg havde også ondt af hende.. Vi er to voksne og en baby - Og jeg synes også det kan virke uoverskueligt fx at handle alene.. Og Camille ligger endda kun og øffer i en barnevogn imens jo - hende her havde tre "store" piger jo :unsure

Forstår ikke hvorfor de ikke gav hende sådan et falckabonoment i stedet for det cykeltrailer.. Med sådan et, kan man jo komme til læge, vagtlæge og få bragt medicin ud osv.. Det var jo netop de situationer hun frygtede..

Men generelt kan jeg blive chokeret når jeg ser de programmer.. "almindelige" mennesker, der ikke tænker sig om. Bare låner og låner.. Især dem som er begyndt at låne penge af deres børn, og ikke betale dem tilbage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de nye værter virker meget "sure" i det. Måske ikke så meget psykologen, men de to andre. Jeg arbejder også med økonomi, og har oplevet at hjælpe flere, der var ramt af "luksusfælden". Jeg synes personligt det hjælper meget selv at have en "det kan du/I sagtens klare, og give gode råd til hvordan. Det giver motivation, hvis de også kan se noget (ud over pengene) der er positivt. Her synes jeg de nye er knap så motiverende som de tidligere værter, og det er lidt en skam. Det vigtige er, at man selv er klar til forandring, og her hjælper positiv optimisme altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke lige så meget om de nye værter som de gamle. Og synes også det virker meget voldsomt med 3.

Ville dog godt have set det med hende alene-moren, det missede jeg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER