Kamillawn

Hvor meget bruger i skråstolen i løbet af en dag?

15 indlæg i dette emne

Jeg er LYKKELIG for at vi har fået en skråstol. Sophia ELSKER den virkelig, og bliver jo nærmest sur når vi tager hende op :) Og mor og far kan spise i fred :loveshower

Jeg passer på med at bruge den for meget, men hvor meget er for meget??

Hvor mange gange og hvor lang tid af gangen bruger i den piger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forsøger på ikke at bruge den mere end sammenlagt 45 min om dagen. Hvis hun har siddet i autostolen samme dag forsøger jeg at begrænse det yderligere. Snakkede med min SP om det og hun sagde 10 min af gangen, max 3-4 gange på en dag. Jeg overholder ikke det med 10 min altid, men hun sidder der sjældent mere end 20 min af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET forskelligt hvor meget vi bruger den :) Nogen dage sidder hun måske 1 time deri(fordelt over flere gange!), andre dage slet ikke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Højest 1 gang om dagen og i ca 20 min. Han sidder kun i den mens jeg er i bad og han er vågen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke en da jeg ikke er sååå stor fan af det pga ryggen.

Han lå bare på spisebordet på en dyne og fulgte med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke en da jeg ikke er sååå stor fan af det pga ryggen.

Han lå bare på spisebordet på en dyne og fulgte med.

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke en da jeg ikke er sååå stor fan af det pga ryggen.

Han lå bare på spisebordet på en dyne og fulgte med.

Det gør vi som regel også med Camille - Nu er hun bare så stor, så det ikke duer mere. Så er skråstolen altså GULD værd, når man laver de praktiske ting ;)

Man kan jo købe nogle som er forholdsvis skånsomme ved ryggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det veksler meget. Nok en time fordelt over hele dagen, men bruger som regel også dynen på bordet eller kravlegården. Det veksler meget. Caroline er også glad for sin stol :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, jeg er 0009.gif0009.gif0009.gif for Noah tager ligefrem en lur i sin ca. hver dagrolleyes.gif

Vores er saa en lidt aeldre sag med flade plader i og den kan naesten ligges ned, saa jeg kan ikke helt se, hvad problemet skulle vaere i forhold til at ligge ham paa f.eks. bordet... har ham i dynen og han er nok i den en times tid om dagen, evt. et kvarter mere, men den ligger som sagt ned det meste af tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi laver mad sidder hun i den alt den tid det tager, hun sidder tilgengæld ikke i den hver dag. Men hun elsker det - en dag hentede jeg hende i køkkenet hvor manden lavede mad og hun skreg hysterisk indtil jeg lige satte hende der igen fordi telefonen ringede og manden havde våde hænder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger den,når jeg er alene med Simon og han skal have sin aften mos, og hvis han ikke gider ligge på gulvet mens jeg laver mad.

Han elsker dog at sidde i den. Især hvis der er hængt noget legetøj op over ham, så bliver han godt knotten når jeg tager ham op igen.

Jeg bekymre mig ikke så meget om hvorlænge det tager, det drejer sig jo kun om et par gange dagligt. Og så sørger vi bare for at han får stimuleret ryggen på et andet tidspunkt.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at bruge den når vi spiser aftensmad og hun er vågen. Så kan hun sidde og kigge/være med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er 3 uger- der må hun vel slet ikke sidde I den eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa er i skråstolen i alt fra 0 minutter til 1 times tid hver dag :) Den time er så fordelt over hele dagen, men et sikkert tidspunkt er når vi spiser ;) Hun elsker at sidde i skråstolen og sludre med os - også kan hun jo passende snakke med de dyr der hænger på legebøjlen samtidig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er 3 uger- der må hun vel slet ikke sidde I den eller hvad?

Det afhænger af stolen - er den beregnet til fra 0 mdr.?! Vi har godt nok en, hvor de må sidde i fra 0 mdr., men vi fik atvide af sundhedsplejersken, at hun måtte komme i den at sidde, når hun selv kunne holde hovedet i midterstilling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER