AgnetheV

Bortgives

10 indlæg i dette emne

Hejsa piger

Er der nogen, som mangler lidt underholdning, nu hvor vejret er blevet gråt og koldt, så har jeg 2 gavekort til lovefilm, som jeg gerne vil af med.

De kan enten hentes på min adresse eller sendes med B-post og det er først til mølle - kom frisk piger :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne jeg da godt tænke mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg da godt tænke mig

Det lyder godt Anna! Send mig en PM med din adresse og så sender jeg dig et af gavekortene så hurtigt som muligt :balloons

Så er der kun ét gavekort tilbage at slås om piger :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan virker det gavekort? Binder man sig for noget eller hvordan? Jeg kan ikke helt gennemskue det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan virker det gavekort? Binder man sig for noget eller hvordan? Jeg kan ikke helt gennemskue det.

Hejsa

Nej, du binder dig ikke til noget, du får 2 måneder kvit og frit - hagen er bare, at for at dit abonnement ikke skal fortsætte, så skal du opsige det inden de 2 måneder er gået (og det er 2 måneder fra din registreringsdato - ikke fra du får filmene)

Vi er blevet kæmpe fan af det fordi det er billigere end fx blockbuster og så skal vi ikke bevæge os længere end til den nærmeste postkasse for at returnere filmene, så vi blev hængende efter vores første prøveabonnoment og det er nu et helt år siden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt. Håber du har fået den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, sådan et par gavekort havde jeg også, men gav dem til pigerne i min MG :rolleyes men kan også anbefale lovefilm, det er supernemt og ret billigt (mit abonnement kostede 79 kr om måneden) og så kan man ikke aflevere film for sent (=ingen bøder), men til gengæld jo hurtigere du får afleveret film tilbage jo før får du nogle nye, så jo flere film kan du nå at se om måneden til den faste månedspris for abonnementet (der er dog et max antal alt efter hvor meget du betaler).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik også et gavekort engang og blev hængende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et par stykker at give væk hvis det er?

Ihh.. Det vil jeg da meget gerne kigge nærmere på, hvis ikke de bortgivet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mine to gavekort afsat - brug endelig tråden her, hvis i andre har nogle gavekort i vil af med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER