MAMMA_LICIOUS

hjælp

35 indlæg i dette emne

Var lige på toilet og der vær frisk blod da jeg tørrede mig.. ;(

Hvis ikke jeg har nogen smerter og der ikke kommer mere.. tror i så det er ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Under alle omstændigheder synes jeg at du skal ringe til din JM i morgen! Man ved sgu aldrig hvordan og hvorledes, og det giver altså lidt mere pondus når man ringer op til egen læge med besked fra sin JM om at de skal undersøge én! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke fået en jm er kun i uge 8

Har desværre været ramt af diarré i dag og håber selvfølgelig at det måske er grunden til en blødning.. men hvis jeg bløder i morgen ringer jeg til lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du har ikke fået din egen JM, men ring til dit nærmeste JM center.

Jeg selv begyndte at bløde under min første graviditet i uge 10 ca, og blev afvist af både læge og vagtlæge at jeg bare skulle holde øje med om de smerter jeg havde koncentrerede sig i en side.. Men da jeg ringede til mit JM center blev hun meget forarget og krævede at jeg tog afsted til læge med det samme uanset hvad de sagde..

Er du det mindste utryg så enten ring til dit JM center eller bed om at blive undersøgt af lægen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok.. tak for svar..

Synes det er rigtig svært for ligger jo allerede og er ked af det og tænker på de mennesker der nu skal ha at vide jeg har aborteret ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. først og fremmest ville jeg tage den med ro, for som du siger, har du ingen smerter.. Alle jeg har talt med siger ligeledes, at man først skal blive bekymret, ved meget stærke smerter og blødning på samme tid! Jeg blødte også en lille smule med min datter i uge 8, og der fik jeg afvide, at en blødning på det tidspunkt er meget normalt.. Kontaktblødninger er i dete hele taget meget normalt i første trimester.. :) Og dertil ville jeg helt klart holde øje, og få kontakt til læge osv.. Bare for en sikkerheds skyld..

Men op med humøret.. Selvfølgeligt er du ikke ved at abortere! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.. det er dejligt at blive beroliget.. ;) der har ikke været blod ved efterfølgende toiletbesøg.. så håber og ser i morgen tidlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også blødt lidt i denne graviditet - og blødte meget med Carl. Tag det roligt og se om der kommer mere

HVis der kommer graviditetsvæv med er det gråligt - du er ikke i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var netop igennem det i mandags og jeg blødte kun der og heldigvis ikke mere. Som de andre siger, og som jeg nu har læst 2 forskellige steder er man lige nøjagtigt i 8. Uge mere udsat for pletblødning da slimhinden er sårbar. Også selv om det ikke er kontaktblødning, det var det ikke her!

Jeg er blevet beroliget igen fordi der ikke er kommet noget efterfølgende og det er så normalt. Men jeg ved hvordan du har det, jeg tog også en tudetur da manden kom hjem fra arbejde i mandags.

Så er sikker på at det bare er ligesom mig og er ingenting, men kram herfra alligevel for sjovt er det ikke! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for krammer.. ;)

Har ikke blødt mere.. eller haft smerter.. så det er jo positivt.. min læge åbner først kl 12 i dag.. tror lige jeg ringer for en sikkerheds skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram ja ring og få en afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ringet til lægen.. og han vil gerne ha mig ind til en blodprøve i dag og fredag.. men han tror alt er fint da jeg ikke har ondt og det kun var lidt blod og det stoppede med det samme..

Men alligevel dejligt at han tjekker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt! :) Det er aldrig rart, når man lige får sig selv gasset op til det helt store.. Godt du er okay igen.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ringet til lægen.. og han vil gerne ha mig ind til en blodprøve i dag og fredag.. men han tror alt er fint da jeg ikke har ondt og det kun var lidt blod og det stoppede med det samme..

Men alligevel dejligt at han tjekker ;)

Du må meget gerne lige skrive hvad din læge ender med at sige. Jeg ringede aldrig til lægen så er lidt spændt på om jeg skulle have gjort det.

Held og lykke! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok.. skal ringe i dag efter kl 12.. er lidt nervøs ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blødte jeg igen i morges, bare lidt.. går ikke i panik, vi så levende baby i fredags :) Og det er snart NF tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på arbejde så det var min mand der ringede ind..

Jeg blev bedt om at komme igen i morgen.. uden og sige om det var godt eller skidt.. det synes jeg ikke var så fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var på arbejde så det var min mand der ringede ind..

Jeg blev bedt om at komme igen i morgen.. uden og sige om det var godt eller skidt.. det synes jeg ikke var så fedt

Det er formegentlig for at se om mængden af graviditetshormon i blodet stiger. Hvis man kun har een prøve kan man ikke sige så meget... Men når du nu skal have taget blodprøve en fredag, kan godt ske du skal vente helt til mandag med svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg også.. rigtig øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk positivt: kun frisk blødningen en enkelt gang og ingen smerter. Det tænker jeg er positivt. Kender flere der har blødt i graviditeten uden det har betydet noget, men forstår godt du er nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blødte jeg igen i morges, bare lidt.. går ikke i panik, vi så levende baby i fredags :) Og det er snart NF tid

:kram2

Dejligt at du kan tage det så roligt, der er jo heller ikke nogen grund til bekymring :) Og du har jo "heldigvis" prøvet det før hvor der intet var i vejen. Men kram alligevel for man ville da hellere undvære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke rigtig finde ud af mig selv.. et eller andet siger mig at det er gået galt.. at jeg ikke rigtig føler mig gravid..! Men drømte så i nat at jeg kunne mærke babyen sparke og fik stor mave.. kan ikke lige finde ud af mig selv og mine følelser.. håber at få lidt håb når jeg skal til lægen igen i dag.. ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så mange bekymringer om den lille spire i maven - men langt de fleste er uden grund! Det hører bare med. Håber du kan få lidt ro efter dit besøg ved lægen i dag. Selvfølgelig ligger din lille spire bare og hygger sig derinde i den lille hule. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håbet du har ret.. ;) synes bare det er træls jeg skal gå helt til mandag for at få at vide om jeg har et levende eller dødt foster i mig ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håbet du har ret.. ;) synes bare det er træls jeg skal gå helt til mandag for at få at vide om jeg har et levende eller dødt foster i mig ;(

Held og lykke i dag, håber lægen kan se noget der kan berolige dig.

Ved hvordan det er ikke at vide om der er noget levende indeni. Jeg tog som sagt ikke til lægen så i princippet ved jeg ingenting :( Har først NF d. 6 nov så vi betaler os til en tryghedsscanning d. 23 okt, men der er altså også lige 18 dage endnu i uvished :( Men jeg prøver ikke at tænke negativt og regner med alt er i orden indtil da, det bliver jeg nødt til at tro på, ellers bliver jeg tosset.

Held og lykke igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER