kristin

Til jer der har født

14 indlæg i dette emne

Er der mon nogle som har erfaringer med hæmorider ?

Jeg tænker, når man nu har en hæmoride før fødslen, hvordan udvikler den sig så efter fødslen, bliver det meget værre inden det går i sig selv igen ?

Nogen der har erfaringer med det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min forsvandt ret kort efter fødslen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig min 4,5 mdr efter <_< , men jeg synes dog den er blevet lidt mindre på det sidste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke nogen før, men fik en under fødslen, fik noget creme og den var helt væk efter 3 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon den bliver større ved fødslen ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon den bliver større ved fødslen ?

Det kan den.

Ved Liva havde jeg en lille før og en giga bagefter.

Fik creme til at smøre med, men døjer stadig med dem af og til når maven er for hård

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde én før og den forblev uændret. Fik så en KÆÆMPE en under fødslen og den fik jeg noget creme til, som mindskede den rigtig meget. Men den er der dog stadig, så skal lige have hørt lægen ad..

Åhhh childbirth - et vidunder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en i fredags, var ved vagtlægen i lørdags, der sagde at denne var så stor at den skulle opereres væk når jeg har født - great

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en i fredags, var ved vagtlægen i lørdags, der sagde at denne var så stor at den skulle opereres væk når jeg har født - great

Ej hvor er det bare træls for dig, og de kan faktisk være så pinefulde de hæmorider :( Men det er godt der kan gøres noget ved det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en lille en under graviditeten, men den blev på størrelse med en bordtennisbold under fødslen... Jeg fik en stikpille med det samme og en til at tage med hjem - der gik en lille uge, så var den væk og har ikke haft problemer siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået stik pille og salve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en lille en under graviditeten, men den blev på størrelse med en bordtennisbold under fødslen... Jeg fik en stikpille med det samme og en til at tage med hjem - der gik en lille uge, så var den væk og har ikke haft problemer siden.

Uha det lyder ikke særlig rart, frygter også lidt, at jeg får en stor en under fødslen ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik min/e de første under min første graviditet, og så er der ellers fulgt flere med under de sidste 2, og ved sidste fødsel synes jeg godt nok at de gjorde avs, men har stadig ikke fået fjernet dem (har nemlig også fået at vide at de skal fjernes operativt) da de faktisk ikke generer mig til dagligt, det er kun når man skal prøve at være sexy mama at de generer mig og det er mest psykologisk at man ikke føler sig så lækker.. :blush Men kan da godt lidt frygte for denne fødsel om hæmoriderne kan blive ved med at klare "presset"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så "heldig" at få hele 5 hæmorider under min graviditet. De generede mig overhovedet ikke under fødslen eller lige bagefter. Der er der så meget andet man føler.

Men de er et stort problem nu fordi de sidder i en krans udvendigt rundt om endetarmen og hør jeg skal rense/vaske mig efter hver gang jeg har lavet nr 2

Jeg prøvede efter snak med lægen diverse præparater både før og efter fødslen men de har ikke fjernet dem. Blot gjort dem mindre. Til 8 ugers tjekket fik jeg af vide at de skal fjernes operativt men at hun ville anbefale mig at vente til jeg har fået de børn jeg vil have da de højst tænkeligt vil komme igen ved en ny graviditet.

Forresten... Bare så du ved det fik jeg af vide af min JM at en hæmoride ikke kan sprænge så det behøver du ike være nervøs for ved fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER