Myliona

Hvor ofte ser I jeres forældre og svigerforældre??

31 indlæg i dette emne

Vi ser min mor og stedfar ca. En gang om måneden og min mor og jeg forsøger at snakke sammen ca. Hver anden dag :)

J far er død, men hans mor ser vi ikke så tit som vi burde. Hun bor på plejehjem og er meget syg, mem J kan ikke rigtigt holde til at se hende i den tilstand som hun er i, så det bliver ikke til mange besøg. Det er nok en gang hver 3. Eller 4. Måned.

Selvom Maliva ikke ser mormor og morfar så tit, så har de et helt specielt bånd sammen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bor halvanden times kørsel fra min mor og to timer fra svigerforældrene.

Så vi ses sjældent. Faktisk kun til fødselsdage eller andre mærkedage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre bor på Fyn og vi på Sjælland, så dem ser vi ca 8 gange om året, somme tider mere og somme tider mindre :)

Mine forældre bor kun 800 meter fra os, så dem ser vi jævnligt og heldigvis for det :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her det det sådan lidt op og ned faktisk.

Mine svigerforældre ser vi mellem 2-3 gange om om ugen plus minus.

Mine 2 svigerinder, mænd og børn lige når der er mulighed for det, de bor i samme by som svigerforældrene, men hvor svigerforældrene ikke arbejder mere, så arbejder begge mine svigerinder i en lufthavn, så de har megeeet ureglmæssige arbejdstider så det bliver lige når det passer ind.

Min far- ser jeg/vi 2-3 gange plus minus på en måned ca. Det samme gælder hans søde samlever. Og ellers ringer jeg også ofte sammen med min far.

Min mor- ringer jeg mest med, da hun bor på Fyn. Min yngste bror på 14 ser jeg når vi er derover. Og ellers snakker jeg også med ham over telefon når det er han ikke lige render ude med kammerater eller laver andet.

Min ældste lillebror, ser jeg slet ikke og det har jeg det ganske fint med. Han valgte MIG fra da han fandt ud af han ikke kunne styre mig m.m men det er en længere historie også der ikke høre hjemme her <_<

Ellers har både manden og jeg dele af familien, vi af ene eller anden grund ikke ser så meget eller som nærmest er afskrevet. Men det er en længere historie, som jeg slet ikke vil ind på.

Så selvom vi faktisk har en rimelig stor familie begge 2, så er vi ikke så mange nu. Men det fungere og vi klager ikke.

Mine egne bedsteforældre, mormor, morfar m.m er alle døde, så ja dem ser vi af gode grunde ikke. Jeg har kun min bonus morfar tilbage, som ikke er min rigtige morfar- men han var der fra jeg var 4 år, og ham vil jeg ønske vi kunne se meget mere, men han bor desværre på Fyn. Ham snakker jeg med når lejligheden lige byder sig, da han er ved at være lidt glemsom og nået en alder hvor han desværre også har udvist han ikke magter så meget selvskab mere. Plus det tog hårdt på ham da min elsket mormor døde for snart 2 år siden.

O min bonussøn har sin oldemor tilbage, men hun er omkring de 85 år, og skranter mere og mere :( så hende nyder vi så længe vi kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er for dårlig til at se mine forældre, jeg kan ikke engang sige at vi ses eller snakkes en gang i måneden :whistling og det er ikke fordi der er nogen som helst gnidninger eller de bor langt væk :blush det er bare blevet sådan, men det er gensidigt at vi ikke er så gode, men jeg håber VIRKELIG at det bliver anderledes nu Mie er kommet ind i billedet.

Mine svigerforældre ser vi derimod for ofte :rolleyes, vi (min mand og jeg) forsøger at holde det nede på 1 max 2 gange i ugen, de er søde nok og jeg holder af dem, MEN svigermor mangler lidt situationsfornemmelse for at sige det mildt!

Min ene søster ser jeg 1-5 gange i måneden, men vores børn er også næsten lige gamle og vi er begge på barsel, min storesøster ser jeg nok 1-2 gange i måneden og min yngste søster er en travl 18 årig jeg ser alt for lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var yngre så vi dem ikke så tit, både min far og svigerfar havde lidt en ide om at de skulle inviteres før de kom på besøg, selvom om vi har boet tæt på dem begge 5-10km. De sidste år har vi set dem ca. en gang om måneden og siden jeg blev gravid og har født er det blevet til lidt mere ca. hver 14. dag, men også mere nogle uger. De er blevet meget bedre til at ringe og invitere sig selv. De bor hhv. 30 og 60 km væk, så det er ikke uoverkommeligt, men det skal da lige planlægges når alle arbejder. Vi tager på ture med dem og deres koner ind imellem, på skift altså. Det er super hyggeligt, men kan kræve lidt af tålmodigheden.

Både min og mandens mor er døde, mandens for 13 år siden og min før jul. Jeg så ikke min mor særlig tit - nogle gange om året, det var der mange gode og mindre gode grunde til, men det var bare sådan det var.

Min søster ser jeg hver uge og nogen gange flere gange om ugen, hun bor 90 km væk, men hvor der er vilje er der vej.

Mine små søskende (19 og 21 år) ser jeg hver ca. hver 14. dag og min storebror et par gange om året (selvom han bor 1 km væk).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER